Στην αντεπίθεση κατά του Χρ. Σπίρτζη πέρασε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, απαντώντας στις βολές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αιχμή την Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα.
Στην αντεπίθεση κατά του Χρ. Σπίρτζη πέρασε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, απαντώντας στις βολές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αιχμή την Έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου της Ε.Ε. για τα δημόσια έργα.
Ο κ. Χατζηδάκης υπενθύμισε ότι «η Νέα Δημοκρατία την περίοδο 2000 - 2004 και 2009-2011 ήταν στην αντιπολίτευση και είχε κατ’ επανάληψη ασκήσει σκληρή κριτική σε σχέση με την πολιτική στα δημόσια έργα», καλώντας τον ΣΥΡΙΖΑ «να μην καταγγέλλει πράγματα τα οποία είχαμε πρώτοι καταγγείλει εμείς».
Αναφερόμενος στον κ. Σπίρτζη ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. σημείωσε ότι «καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου 2000 - 20014 ήταν προβεβλημένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ» για να προσθέσει: «Επομένως τι παριστάνει σήμερα με τις καταγγελίες;».
Ανέφερε ακόμη ότι «το 2007, υπογράφηκαν από την κυβέρνηση Καραμανλή και με υπουργό τον κ. Σουφλιά οι συμβάσεις παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων οι οποίες ψηφίστηκαν από τη Βουλή με ευρύτατη πλειοψηφία». «Είναι έργα πνοής, ορισμένα εκ των οποίων εγκαινιάστηκαν διθυραμβικά από τον ίδιο τον κ. Τσίπρα. Ας επιλέξουν, λοιπόν, αν τα εκθειάζουν ή τα καταγγέλλουν» πρόσθεσε.
Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. επισήμανε παράλληλα πως «το 2012 – 2013, η κυβέρνηση Σαμαρά κατόρθωσε, σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να πετύχει την επανεκκίνηση των έργων αυτών, που - λόγω της μεγάλης κρίσης - είχαν ουσιαστικά σταματήσει». Όπως ανέφερε, «εάν η επανεκκίνηση δεν επιτυγχανόταν, τα έργα δεν θα είχαν ολοκληρωθεί και θα είχαν καταβληθεί ποινικές ρήτρες αρκετών δισ., άρα τα χιλιόμετρα που θα είχαν κατασκευαστεί θα ήταν τελικά πολύ λιγότερα και το κόστος τους θα ήταν αναλογικά πολύ μεγαλύτερο».
«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που σήμερα παριστάνει τον τιμητή για τα δημόσια έργα, ευθύνεται -λόγω της περιβόητης διαπραγμάτευσης Βαρουφάκη, του σκουπίσματος των ταμειακών διαθεσίμων του Δημοσίου και των capital controls- για τη διακοπή των εργασιών στους αυτοκινητόδρομους το 2015» πρόσθεσε ο κ. Χατζηδάκης, τονίζοντας πως «ως αποτέλεσμα αυτών των επιλογών, ο κ. Σπίρτζης έδωσε “πανωπροίκι” 500 εκατ. ευρώ στους εργολάβους για να επανεκκινήσουν».
«Κρείττον το σιγάν, λοιπόν» κατέληξε.