Ερώτηση για το οδικό έργο «Πάτρα - Πύργος» κατέθεσαν στη Βουλή πέντε βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, σημειώνοντας πως «με επιστολή της προς την αρμόδια διαχειριστική επιτροπή για τα έργα του ΕΣΠΑ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει σειρά κρίσιμων ερωτημάτων για τον τρόπο δημοπράτησης του έργου».
Ερώτηση για το οδικό έργο «Πάτρα - Πύργος» κατέθεσαν στη Βουλή πέντε βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, σημειώνοντας πως «με επιστολή της προς την αρμόδια διαχειριστική επιτροπή για τα έργα του ΕΣΠΑ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει σειρά κρίσιμων ερωτημάτων για τον τρόπο δημοπράτησης του έργου».
«Τι έχει να πει ο κ. Σπίρτζης για τις σοβαρές ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε σχέση με τον τρόπο δημοπράτησης του οδικού έργου Πάτρα - Πύργος;», διερωτώνται οι βουλευτές της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης, Κώστας Καραμανλής, Χρήστος Μπουκώρος, Κώστας Τζαβάρας και Ανδρέας Κατσανιώτης.
Όπως τονίζουν οι βουλευτές της Ν.Δ., αναφερόμενη στην απόφαση του υπουργείου, η Κομισιόν «κάνει λόγο για κατάτμηση του έργου, αλλά και αφύσικες εκπτώσεις οι οποίες θα έπρεπε να δικαιολογηθούν, όπως απαιτεί νόμος που μάλιστα ψηφίστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. (4412/16)».
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αντιτάσσεται στην κατάτμηση επισημαίνοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις, ανάλογες αποφάσεις, λειτούργησαν αρνητικά για την ολοκλήρωση των έργων. Διατυπώνει, επίσης, σοβαρά ερωτήματα, διότι ενώ παρατηρήθηκαν, αφύσικες εκπτώσεις, το Υπουργείο Υποδομών δεν ζήτησε αυτές να δικαιολογηθούν», συμπληρώνουν οι βουλευτές της Ν.Δ.
Σημειώνουν επίσης ότι «ενώ η επιχειρηματολογία του υπουργείου για την κατάτμηση βασιζόταν στην ανάληψη τμημάτων του έργου από πολλές εταιρείες, εν τέλει μία μόνο εταιρία -η εταιρεία “Τοξότης” του κ. Καλογρίτσα- ανέλαβε τέσσερα από τα οκτώ τμήματα, δηλαδή το 50% του έργου».
«Οι επιλογές του κ. Σπρίτζη έχουν οδηγήσει σε σειρά προβλημάτων όσον αφορά την υλοποίηση του έργου», συνεχίζουν οι βουλευτές της Ν.Δ. και καταλήγουν λέγοντας πως «αντί να προχωρήσει το υπουργείο Υποδομών “πιο γρήγορα και πιο φθηνά”, όπως ισχυριζόταν κατ’ επανάληψη, τρία χρόνια μετά: