Ο μοχλός (μικρή επέμβαση - μεγάλο αποτέλεσμα) που εμπεριέχεται στο λογότυπο του sales promotion center επιβεβαιώνει και αναδεικνύει διαρκώς το όραμα της εταιρείας να αποτελεί επιλογή ανάπτυξης για τους πελάτες της και τα brands.
Ο μοχλός (μικρή επέμβαση - μεγάλο αποτέλεσμα) που εμπεριέχεται στο λογότυπο του sales promotion center επιβεβαιώνει και αναδεικνύει διαρκώς το όραμα της εταιρείας να αποτελεί επιλογή ανάπτυξης για τους πελάτες της και τα brands.
Το όραμα αυτό εξακολουθεί να είναι και σήμερα ο φάρος και οδηγός της εταιρείας, μετά από 40 χρόνια πρωτοπορίας. Αξία που συνεχίζει να χαράζει το μέλλον της εταιρείας.
Με αυτή την κατεύθυνση το sales promotion center, στα 40 χρόνια πορείας του, υποστήριξε και υποστηρίζει μεγάλα brands από ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που σήμερα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του καταναλωτή, όπως AMITA, BOSCH, CAMEL, COCA COLA, CITIBANK, DIXAN, ΕΛΑΪΣ, FAMOUS GROUSE, COLGATE, JACOBS, ION, KELLOGG’S, MASTERCARD, ΜΙΝΕΡΒΑ, NIVEA, NOKIA, NOYNOY, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, ΠΑΥΛΙΔΗΣ, SONY και πολλά άλλα.
Το εντυπωσιακό αυτό πελατολόγιο, αλλά κυρίως οι μακροχρόνιες σχέσεις που συνεχίζουν να αναπτύσσονται με τους πελάτες αποτελούν τη «βαριά» κληρονομιά της εταιρείας.
Η data driven κουλτούρα της εταιρείας που κυριαρχεί σε όλες τις επιλογές της αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας της και βασική αιτία που μεγάλα brands συνεχίζουν να την εμπιστεύονται. Αυτό είναι η δύναμη της εταιρείας γιατί από την έρευνα και τα σημαντικά αποτελέσματα που συγκεντρώνει από κάθε έργο, βελτιστοποιεί συνεχώς τις πρακτικές στον χώρο του marketing και των πωλήσεων έτσι ώστε να δημιουργεί added value για τα brands και να αυξάνει το ROI.
Η εμπιστοσύνη που δείχνουν μέχρι σήμερα τα brands στο sales promotion center ανταποδίδεται με την αέναη επιδίωξη για δημιουργία αξίας που θα υποστηρίξει το χτίσιμο των brands και θα λειτουργήσει επιπρόσθετα στο brand equity.
Η δέσμευση αυτή για επιπρόσθετη αξία και αποτέλεσμα είναι ο λόγος που δημιουργείται λίγα χρόνια μετά, το υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ενώ σήμερα το sales promotion center είναι η μόνη εταιρεία του χώρου που έχει ιδιόκτητα υποκαταστήματα στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας για να εξυπηρετεί τους πελάτες της σε πανελλαδική κλίμακα, διατηρώντας έτσι -όπου λειτουργεί- τον έλεγχο και τις αξίες της αναλλοίωτες, προσφέροντας συγχρόνως την ίδια ποιότητα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της μακράς πορείας της από το 1978 μέχρι σήμερα έχει «ζήσει» από κοντά τον μετασχηματισμό της ελληνικής αγοράς. Την είσοδο των πολυεθνικών στη χώρα που αντικατέστησαν τους μέχρι τότε διανομείς, στήνοντας καθετοποιημένα εμπορικά τμήματα (πωλήσεων & marketing), την εξέλιξη της επικοινωνίας των brands, τη δημιουργία του οργανωμένου λιανεμπορίου με τη λειτουργία αρχικά μικρών και στη συνέχεια πολυεθνικών αλυσίδων και φυσικά την εξέλιξη των καταναλωτικών τάσεων μέχρι τη σημερινή ψηφιακή εποχή.
Όλη αυτή η εμπειρία, εκτός από ένα μοναδικό know-how για τον τρόπο λειτουργίας της ίδιας της αγοράς, αλλά και του τελικού καταναλωτή, οδήγησε στη δημιουργία πρωτοποριακών μεθόδων στον χώρο των πωλήσεων και του marketing σε όλες τις φάσεις της εξέλιξης της εταιρείας, καθιστώντας την έτσι πρωτοπόρο στο χώρο αυτό και όχι απλώς την πρώτη χρονολογικά εταιρεία που παρείχε αποκλειστικά τέτοιου είδους υπηρεσίες στην Ελλάδα.
Το sales promotion center οδήγησε τις εξελίξεις και διαμόρφωσε επί της ουσίας ένα χώρο που σήμερα αριθμεί δεκάδες εταιρείες σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί σημαντικό αριθμό εργαζομένων, ενώ η ίδια η εταιρεία σήμερα συγκαταλέγεται μέσα στις 400 μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας σε επίπεδο θέσεων εργασίας.
Ακόμα έχει διακριθεί για τη φερεγγυότητά της (ICAP Strongest Companies ‘10 και ‘11) και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της σε επίπεδο πωλήσεων και marketing και έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2015.
Κέντρο Προωθήσεως Πωλήσεων Α.Ε E-mail: [email protected] Website: www.spc.com.gr