Αφιερώματα
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018 10:29

ClientIQ: Εντάσσοντας αποτελεσματικά τα analytics στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η ClientIQ ιδρύθηκε το 2015, με όραμα την ανάδειξή της στον ηγέτη της ελληνικής αγοράς αναφορικά με την παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών που απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς. Έχοντας ως γνώμονα την ανάλυση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς, όπως αυτές αποτυπώνονται στα δεδομένα που συλλέγει κάθε επιχείρηση (customer analytics), στόχος της ClientIQ είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων που εφαρμόζουν, καθώς και τους μηχανισμούς εξυπηρέτησης και επιβράβευσης των πελατών τους.

Η ClientIQ ιδρύθηκε το 2015, με όραμα την ανάδειξή της στον ηγέτη της ελληνικής αγοράς αναφορικά με την παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών που απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς. Έχοντας ως γνώμονα την ανάλυση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς, όπως αυτές αποτυπώνονται στα δεδομένα που συλλέγει κάθε επιχείρηση (customer analytics), στόχος της ClientIQ είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων που εφαρμόζουν, καθώς και τους μηχανισμούς εξυπηρέτησης και επιβράβευσης των πελατών τους. 

Το φάσμα των υπηρεσιών της ClientIQ έρχεται να καλύψει το σύνολο των αναγκών που έχει μια επιχείρηση στην προσπάθειά της να εξάγει προστιθέμενη αξία από τον συνεχώς αυξανόμενο όγκο δεδομένων που συλλέγει. Συγκεκριμένα, τα εξειδικευμένα στελέχη της ClientIQ μπορούν να καλύψουν από τις ανάγκες «καθαρισμού» και «εμπλουτισμού» της αδόμητης πληροφορίας που συλλέγει μια επιχείρηση (data cleansing), τις ανάγκες που σχετίζονται με την εις βάθος ανάλυση της συναλλακτικής συμπεριφοράς μιας πελατειακής βάσης (portfolio analysis & deep dive), μέχρι και την ανάπτυξη σύνθετων στατιστικών μοντέλων πρόβλεψης και ανάλυσης μετατρέποντας ταυτόχρονα τα μοντέλα δεδομένων σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές ενέργειες. 

Διανύοντας ήδη τον τρίτο χρόνο λειτουργίας, η ClientIQ έχει να επιδείξει ένα πελατολόγιο το οποίο περιλαμβάνει μερικές από τις πλέον δυναμικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, όπως, ενδεικτικά, η ΙΚΕΑ, η SHELL, τα πολυκαταστήματα Attica από τον χώρο του λιανεμπορίου, η Εθνική Τράπεζα, η Τράπεζα Πειραιώς, η ERGO Ασφαλιστική από τον κλάδο των υπηρεσιών. 

Συνολικά, τα στελέχη της ClientIQ έχουν διαχειριστεί χαρτοφυλάκια εταιρειών που ξεπερνούν τα 10 εκατ. πελάτες και έχουν υλοποιήσει πελατοκεντρικές στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων που έχουν αποφέρει ανάπτυξη πωλήσεων άνω του 5%, ανάπτυξη κερδοφορίας στα έργα που έχουν διαχειριστεί έως και 70% και 4 φορές υψηλότερο ROI σε σχέση με τις παραδοσιακές εταιρικές εμπορικές πρακτικές, συμβάλλοντας καθοριστικά στον επαναπροσδιορισμό της σχέσης των εταιρειών με τους πελάτες τους. 

Αν σας προβληματίζει η διαχείριση των ανενεργών πελατών σας, αν αναζητάτε τρόπους να αυξήσετε το καλάθι και την επισκεψιμότητα της πελατειακής σας βάσης, ή να «καθαρίσετε» αδόμητα δεδομένα εν όψει των αλλαγών που επιβάλλει o νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR), η ClientIQ μπορεί να αποτελέσει τον αξιόπιστο συνεργάτη σας. 

www.clientiq.gr