Οι βιομηχανίες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έχουν τώρα το πρόσθετο καθήκον για την ανακύκλωση των μπαταριών, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Βιομηχανίας της χώρας.
Οι βιομηχανίες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έχουν τώρα το πρόσθετο καθήκον για την ανακύκλωση των μπαταριών, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Βιομηχανίας της χώρας.
Σύμφωνα με τις προσωρινές ρυθμίσεις, που αναμένεται να μονιμοποιηθούν μετά το πέρας της νομοθετικής διαδικασίας, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία εγκαταστάσεων συλλογής και ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μπαταριών, σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αποβλήτων.
Τα απόβλητα μπαταριών λιθίου μπορούν να φτάσουν έως και τους 170.000 τόνους το 2018, και η κυβέρνηση της Κίνας βιάζεται να βελτιώσει τις δυνατότητες ανακύκλωσης, σύμφωνα με το Reuters. Οι νέοι κανόνες υπαγορεύουν ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να ανακτούν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων και να τις μεταφέρουν σε ειδικά κέντρα ανακύκλωσης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει επίσης να δημιουργήσουν ένα δίκτυο υπηρεσιών συντήρησης που θα επιτρέπει στους οδηγούς είτε να επισκευάσουν είτε να ανταλλάξουν παλιές μπαταρίες εύκολα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι κατασκευαστές μπαταριών και οι μονάδες πωλήσεων θα πρέπει επίσης να δημιουργήσουν ένα σύστημα ανίχνευσης για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών μπαταριών που απορρίπτονται.
Τέλος, οι κατασκευαστές μπαταριών θα έχουν επίσης την ευθύνη για την παροχή τεχνικής κατάρτισης στους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την αποσυναρμολόγηση και την αποθήκευση παλιών μπαταριών, σύμφωνα με τους νέους κανόνες.
Η Κίνα ξεκίνησε την πιο εντατική προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων το 2009, και αποσκοπεί να γίνει ο κορυφαίος παραγωγός στον κόσμο. Η υιοθέτησή τους μπορεί να βοηθήσει τη χώρα να περιορίσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα αυτοκίνητα, να προωθήσει την ανάπτυξη των τεχνολογικών βιομηχανιών και να ενισχύσει την ενεργειακή ασφάλεια.