Ερώτηση για 424 νέες προσλήψεις στην Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΤΥ) κατέθεσε ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης, καταγγέλλοντας πως «σε μια εταιρεία με μόνιμο προσωπικό γύρω στα 400 άτομα, με βάση τα στοιχεία από τη Διαύγεια, προκύπτει πως ατον Δεκέμβριο του 2016 μέχρι τον Ιανουάριο του 2018 υπεγράφησαν 424 νέες προσλήψεις μέσω αποφάσεων για ανάθεση έργου».
Ερώτηση για 424 νέες προσλήψεις στην Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΤΥ) κατέθεσε ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης, καταγγέλλοντας πως «σε μια εταιρεία με μόνιμο προσωπικό γύρω στα 400 άτομα, με βάση τα στοιχεία από τη Διαύγεια, προκύπτει πως ατον Δεκέμβριο του 2016 μέχρι τον Ιανουάριο του 2018 υπεγράφησαν 424 νέες προσλήψεις μέσω αποφάσεων για ανάθεση έργου».
«Όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα με τις προσλήψεις στην Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού -θυγατρική του ΟΣΕ- ξεπερνούν κάθε φαντασία», δηλώνει ο κ. Χατζηδάκης στην ερώτησή του στους υπουργούς Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.
Ο κ. Χατζηδάκης καταγγέλλει πως, «επειδή η εταιρεία είναι υπό ιδιωτικοποίηση, η κυβέρνηση χρηματοδοτεί τις προσλήψεις με το εξής τέχνασμα: Αυξάνει τα έσοδα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συντήρηση τροχαίου υλικού και, στη συνέχεια, για να μην επιβαρυνθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα συμψηφίζει με τα μισθώματα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επρόκειτο να καταβάλει στην ΓΑΙΑΟΣΕ (η οποία είναι ο διαχειριστής του τροχαίου υλικού του Δημοσίου)».
«Με άλλα λόγια, τις προσλήψεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ χρηματοδοτεί μέσω ΓΑΙΑΟΣΕ ο Έλληνας φορολογούμενος» συμπληρώνει και θέτει στους υπουργούς τα εξής ερωτήματα: