Κοινωνία
Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2018 19:10

Κ. Γαβρόγλου: Ακαδημαϊκά τα κριτήρια για το Πανεπιστήμιο Δυτ. Αττικής

Η σύσταση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΔΑ) έγινε βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων, επέμεινε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου κατά την πρώτη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ίδρυση του ΠΔΑ, στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με την αντιπολίτευση από την πλευρά της να διατυπώνει ενστάσεις για τον σκοπό της ίδρυσης του πανεπιστημίου τη συγκριμένη χρονική περίοδο, καταγγέλλοντας παράλληλα επίσπευση της διαδικασίας συζήτησης του σχετικού νομοσχεδίου στην Επιτροπή.

Η σύσταση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΔΑ) έγινε βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων, επέμεινε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου κατά την πρώτη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ίδρυση του ΠΔΑ, στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με την αντιπολίτευση από την πλευρά της να διατυπώνει ενστάσεις για τον σκοπό της ίδρυσης του πανεπιστημίου τη συγκριμένη χρονική περίοδο, καταγγέλλοντας παράλληλα επίσπευση της διαδικασίας συζήτησης του σχετικού νομοσχεδίου στην Επιτροπή.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Γαβρόγλου χαρακτήρισε εμβληματικό το σύνολο των ρυθμίσεων που περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου. Σημείωσε ότι για την εκπόνηση του σχεδίου ίδρυσης του νέου πανεπιστημίου, το υπουργείο βασίστηκε σε αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ, σε έκθεση βιωσιμότητας, αλλά και στην διαβούλευση που έχει γίνει τους τελευταίους επτά μήνες.

Ακόμη, εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την πρωτοβουλία να υπάρξει πρόβλεψη για τα αδέρφια που φοιτούν σε διαφορετικές πόλεις και ανέλυσε το πλαίσιο εφαρμογής της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης. «Η Πολιτεία προγραμματίζει την ολοκλήρωση των προϋποθέσεων σε μια τριετία, σε συνεργασία με τους Δήμους», είπε ο κ. Γαβρόγλου. «Από τον Σεπτέμβριο ξεκινάμε και σε 240 δήμους θα έχουν τη δυνατότητα οι οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους στο νηπιαγωγείο», ανέφερε και πρόσθεσε ότι ταυτόχρονα θα υπάρξει αναβάθμιση των παιδικών σταθμών, μέσω της πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευσης των βρεφονηπιοκόμων.

Από την πλευρά της αντιπολίτευσης, κοινό σημείο των σχολίων των εκπροσώπων των κομμάτων της αντιπολίτευσης ήταν ο ψηφοθηρικός, όπως κατήγγειλαν, χαρακτήρας του νομοσχεδίου, καθώς οι φόβοι για την εξαφάνιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης, ειδικότερα στην Αττική και προοδευτικά γενικότερα στη χώρα. Δεν έλειψαν, επίσης, οι αμφιβολίες για την πρακτική εφαρμογή της ρύθμισης για τις μετεγγραφές.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ