Αφιερώματα
Πέμπτη, 08 Φεβρουαρίου 2018 16:54

H TΡAINOΣE μπαίνει στο Θριάσιο

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από την ίδρυσή της (2007) πραγματοποιεί εγχώριες και διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές και είναι ο κύριος φορέας λειτουργίας και εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών μεταφορών, με προσωπικό που διαθέτει πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση. Πραγματοποιεί εισαγωγές, εξαγωγές και επιλεκτικά διαμετακομιστικές υπηρεσίες, σε μια σειρά διαδρομών από και προς τα ελληνικά σύνορα, κυρίως από το Ικόνιο και τη Θεσσαλονίκη, προς τη Βουλγαρία, την πΓΔΜ, τη Σερβία, την Ουγγαρία και (μέσω αυτών) προς τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.

Της Mαίρης Νασοπούλου,
Head, Corporate Communication Department TRAINOSE

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από την ίδρυσή της (2007) πραγματοποιεί εγχώριες και διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές και είναι ο κύριος φορέας λειτουργίας και εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών μεταφορών, με προσωπικό που διαθέτει πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση. Πραγματοποιεί εισαγωγές, εξαγωγές και επιλεκτικά διαμετακομιστικές υπηρεσίες, σε μια σειρά διαδρομών από και προς τα ελληνικά σύνορα, κυρίως από το Ικόνιο και τη Θεσσαλονίκη, προς τη Βουλγαρία, την πΓΔΜ, τη Σερβία, την Ουγγαρία και (μέσω αυτών) προς τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.

Ετησίως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελεί περισσότερα από 330 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα, με τις εξαγωγικές της δραστηριότητες να αντιπροσωπεύουν το 83% του συνόλου και το υπόλοιπο 17% να αφορά την εγχώρια εμπορευματική κίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμβάλλει σημαντικά στις εξαγωγικές προσπάθειες των ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών. Παράλληλα, υλοποιεί το στρατηγικό της όραμα, να καταστεί ο κύριος προμηθευτής σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξυπηρετώντας αποτελεσματικά την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα από την Άπω Ανατολή στη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη.

Με βάση σχετικές μελέτες, η διαδρομή από την Ασία προς την Ευρώπη μέσω του λιμανιού του Πειραιά μειώνει τις μέσες απαιτούμενες ημέρες από 7 σε 4, προσφέροντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ελληνική επιχείρηση logistics. Με βάση τις ίδιες μελέτες, αξίζει να σημειωθεί ότι μία ημέρα καθυστέρησης στην παράδοση αγαθών εκτιμάται ότι θα αυξήσει το συνολικό κόστος από 0,6% σε 2,3% (ανάλογα με το είδος του προϊόντος το οποίο μεταφέρεται).

Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής το τρέχον έτος θα εξασφαλίσει τις απαιτούμενες συνθήκες για την παροχή οικονομικών, γρήγορων και ποιοτικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Σε αυτήν περιλαμβάνεται η κατασκευή και η ηλεκτροδότηση νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας για το μεγαλύτερο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά έργα υποδομής βρίσκονται σε εξέλιξη και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2019, οπότε και αναμένεται σημαντική αύξηση στο μεταφορικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι υπηρεσίες εμπορευματικών μεταφορών της TΡAINOSE έχουν σημαντικό εθνικό αναπτυξιακό αποτύπωμα λόγω και της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τους κύριους λιμένες της Ελλάδας, δηλαδή τους λιμένες του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι είναι μοναδικά τοποθετημένοι ως πύλες για τη μεταφορά αγαθών από την Ασία στη ΝΑ & Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως. Με βάση τα πιο πάνω, η TΡAINOSE υλοποιεί το στρατηγικό της όραμα να καταστεί ο κύριος προμηθευτής σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξυπηρετώντας αποτελεσματικά τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού από την Άπω Ανατολή προς τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη μέσω της Ελλάδας, καθιστώντας δυνατή την ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού δικτύου συνδυασμένων και πολυτροπικών εμπορευματικών μεταφορών.

Ταυτόχρονα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την ανάπτυξη του συγκροτήματος στην περιοχή του Θριάσιου και με την αξιοποίηση των δύο μεγάλων αποθηκών (Κ1 και Κ2), υλοποιεί τον στόχο της να δημιουργήσει ένα σύγχρονο κέντρο logistics για την ποιοτικότερη παροχή των υπηρεσιών αυτών στους πελάτες της.