Το Facebook από εδώ και πέρα θα επικεντρώνεται περισσότερο στην προώθηση των τοπικών ειδήσεων στο νέο του update, ανακοίνωσε ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε post στον προσωπικό του λογαριασμό τη Δευτέρα.
Το Facebook από εδώ και πέρα θα επικεντρώνεται περισσότερο στην προώθηση των τοπικών ειδήσεων στο νέο του update, ανακοίνωσε ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, σε post στον προσωπικό του λογαριασμό τη Δευτέρα.
«Την προηγούμενη εβδομάδα κάναμε ένα update για να σας δείχνουμε περισσότερα νέα από πηγές που είναι έμπιστες ανά την κοινότητά μας. Σήμερα το νέο μας update είναι να προωθούμε νέα από τοπικές πηγές» έγραψε σχετικά, υπογραμμίζοντας πως είναι πολλοί αυτοί που ζητούν να βλέπουν περισσότερες ειδήσεις τοπικού ενδιαφέροντος στο Facebook.
«Τα τοπικά νέα μας βοηθούν να κατανοούμε τα ζητήματα που έχουν σημασία στις κοινότητές μας και επηρεάζουν τις ζωές μας. Έρευνες υποδεικνύουν πως η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την εμπλοκή με τα κοινά. Αυτοί που ξέρουν τι συμβαίνει γύρω τους είναι πιο πιθανό να συμμετέχουν και να βοηθήσουν στο να γίνει η διαφορά» έγραψε ο ιδρυτής του Facebook.
Όπως σημείωσε ο Ζάκερμπεργκ, από τη Δευτέρα και μετά το Facebook αρχίζει να δείχνει περισσότερες ειδήσεις από πηγές τοπικών νέων στις πόλεις τους. «Αν ακολουθείτε κάποιον τοπικό εκδότη ή αν κάποιος διαμοιράζεται μια τοπική είδηση, θα εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed. Το αρχίζουμε αυτό πρώτα στις ΗΠΑ, και σκοπός μας είναι να το επεκτείνουμε σε περισσότερες χώρες φέτος».
To Facebook προβαίνει σε μια σειρά από αλλαγές στη σελίδα του, μετά από έντονες επικρίσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι αλγόριθμοί του: Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι έδιναν προτεραιότητες σε fake news και παραπληροφόρηση στα feeds των χρηστών, επηρεάζοντας τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016, καθώς και την πολιτική ζωή σε άλλες χώρες.