Τη δρομολόγηση του έργου για την καθιέρωση της ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) σε όλα τα έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες προωθούν από κοινού το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και το υπουργείο Οικονομίας.
Τη δρομολόγηση του έργου για την καθιέρωση της ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) σε όλα τα έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες προωθούν από κοινού το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και το υπουργείο Οικονομίας.
Όπως ανακοινώθηκε, το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης ενέκρινε την ένταξη του έργου στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2018, με προϋπολογισμό 15,6 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, στο αμέσως προσεχές διάστημα αναμένεται η δημοσίευση του τεύχους της προκήρυξης του διαγωνισμού, η σύνταξη του οποίου έχει ολοκληρωθεί.
Το έργο, που έχει ως αντικείμενο τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων πώλησης του ημερήσιου και περιοδικού Τύπου από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ), προβλέπει μεταξύ άλλων:
«Με την καθιέρωση του barcode στις εφημερίδες και τα περιοδικά, διασφαλίζεται η διαφάνεια στις κυκλοφορίες των εντύπων, καθίσταται πιο διαφανής και δίκαιη η διανομή της δημόσιας διαφημιστικής δαπάνης, διευκολύνονται οι όροι του ανταγωνισμού στην ιδιωτική διαφημιστική δαπάνη, πατάσσονται πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και αποφεύγονται φαινόμενα φοροδιαφυγής» δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς.
«Τύπος με “καπέλα” δεν μπορεί να υπάρξει, και δεν θα υπάρχει από εδώ και πέρα» πρόσθεσε.