Αυστηρότερες προϋποθέσεις και όρους χρήσης για δημιουργούς και εκδότες βίντεο που θέλουν να βγάζουν χρήματα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του θέτει το YouTube.
Αυστηρότερες προϋποθέσεις και όρους χρήσης για δημιουργούς και εκδότες βίντεο που θέλουν να βγάζουν χρήματα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του θέτει το YouTube.
Επίσης, ανακοίνωσε ότι εργαζόμενοί του θα εξετάζουν όλα τα βίντεο πριν αυτά προστεθούν σε μια premium υπηρεσία η οποία φέρνει κοντά τους διαφημιστές μεγάλων brands με δημοφιλές περιεχόμενο.
Όπως σημειώνει το BBC, οι κινήσεις αυτές έρχονται μετά από μια σειρά μποϊκοτάζ από διαφημιστές και ένα αμφιλεγόμενο video blog (vlog) από δημοφιλή Youtuber (Λόγκαν Πολ), όπου φαινόταν το πτώμα ενός αυτόχειρα στην Ιαπωνία.
Το πρώτο σκέλος του νέου πλαισίου περιλαμβάνει αυστηρότερες προϋποθέσεις για τους δημιουργούς βίντεο για να μπορούν να βγάλουν χρήματα από αυτά που ανεβάζουν: Τα βίντεο δεν θα μπορούν να έχουν διαφημίσεις αν δεν πληρούνται δύο κριτήρια από αυτούς που τα ανεβάζουν- Να έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και να έχουν θεαθεί πάνω από 4.000 ώρες περιεχομένου τους από άλλους χρήστες μέσα στους τελευταίους 12 μήνες.
Το YouTube ανακοίνωσε ότι αυτό αντιπροσωπεύει ένα «υψηλότερο στάνταρ» σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι τώρα, το οποίο θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση «spammers, χρηστών που προσποιούνται ότι είναι άλλοι και άλλων κακών παραγόντων», και θα αποτρέψει «πιθανώς ακατάλληλα βίντεο από το να βγάζουν χρήματα, κάτι που μπορεί να μειώσει τα έσοδα για όλους».
Το YouTube είχε προκαλέσει την οργή πολλών δημιουργών βίντεο πέρυσι όταν άρχισε να εμποδίζει βίντεο για κάποια συγκεκριμένα θέματα να περιλαμβάνουν διαφημίσεις, μετά από κύμα αποσύρσεων διαφημίσεων από μεγάλα brands λόγω φόβων ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονταν σε βίντεο με ρητορική μίσους και εξτρεμιστικό περιεχόμενο.
Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος των νέων μέτρων του YouTube, έχει να κάνει με πρόγραμμα Google Preferred, που επιτρέπει σε brands να πληρώνουν επιπλέον για να εισάγουν τις διαφημίσεις τους στο κορυφαίο 5% των βίντεο που είναι πιο δημοφιλή στους χρήστες που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ των 18-34 ετών. Μέχρι τώρα, η διαδικασία αυτή ήταν αυτοματοποιημένη, ωστόσο αυτό αλλάζει, καθώς μέχρι το τέλος του Μαρτίου θα την έχουν αναλάβει εργαζόμενοί του.