Κόσμος
Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2006 08:17

Giorgio Armani: «Οι πολύ αδύνατες γυναίκες δεν σημαίνει ότι είναι μοντέρνες»

Τους ανά τον κόσμο σχεδιαστές μόδας και τα μέσα ενημέρωσης κατηγόρησε ο Giorgio Armani για την εμμονή τους σε εξαιρετικά αδύνατες γυναίκες.

Στο Λονδίνο ο οικοδεσπότης, μιας ιδιαίτερα δαπανηρής μουσικής εκδήλωσης και εκδήλωσης μόδας, μαζί με σταρ όπως τη Βeyonce, τον 50 Cent και τον τραγουδιστή Bono των U2, είπε ότι κανένα κορίτσι δεν χρειάζεται να είναι ανορεκτικό για να είναι στη μόδα.

Η διαμάχη για το βάρος των μοντέλων, έχει ταράξει τον κόσμο της μόδας τις τελευταίες ημέρες, από τη στιγμή που απομακρύνθηκαν από τις πασαρέλες της Μαδρίτης, οι υπερβολικά αδύνατες γυναίκες, με την κατηγορία ότι η εικόνα τους ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα στη διατροφή των νεαρών κοριτσιών.

«Ποτέ δεν ήθελα να χρησιμοποιώ τόσο αδύνατες κοπέλες. Προτιμώ τα κορίτσια, που παρουσιάζουν τα ρούχα μου με τον καλύτερο τρόπο», είπε ο Armani μιλώντας στην τηλεόραση του Reuters, μετά την εκδήλωση, αργά το βράδυ της Πέμπτης.

«Δυστυχώς όμως, οι σχεδιαστές, αλλά και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αναμειγνύονται στο θέμα και τώρα θέλουν τα μοντέλα να είναι πολύ αδύνατα».

«Κανένας δεν λέει ότι ένα κορίτσι για να είναι μοντέρνο πρέπει να είναι ανορεκτικό και ότι δεν πρέπει να τρώει. Εγώ προσλαμβάνω μόνο υγιή κορίτσια», επεσήμανε ο διάσημος σχεδιαστής.

Ο Armani έκανε αυτά τα σχόλια στο «κόκκινο χαλί», ενός από τα πιο σημαντικά event μόδας, το London Fashion Week.

Νωρίτερα, αστέρες της ροκ μουσικής, ηθοποιοί και ο ηλικίας 72 χρονών σχεδιαστής, φιλοξένησαν ένα σόου τριών ωρών με επίδειξη μόδας και μουσική, τα έσοδα του οποίου θα στηρίξουν το RED, τη συμμαχία δράσης του τραγουδιστή των U2, Bono, για την καταπολέμηση του AIDS στην Αφρική.

«Θα είναι το μεγαλύτερο πάρτι που έκανα ποτέ, μεγαλύτερο και από εκείνα στη Ν. Υόρκη, το Παρίσι και το Μιλάνο», είπε ο Giorgio Armani πριν από την εκδήλωση.

Το RED είναι ένα παγκόσμιο κίνημα, που τα κοινά του έσοδα στηρίζουν το Παγκόσμιο Κεφάλαιο για την Καταπολέμηση του AIDS, της Φυματίωσης και της Ελονοσίας. Οι American Express, The Gap, Converse και MySpace, συγκαταλέγονται μεταξύ εκείνων των εταιρειών που στηρίζουν το RED.