Την προβολή περισσότερων αναρτήσεων από τους φίλους και την οικογένεια των χρηστών του σχεδιάζει το Facebook, υποβαθμίζοντας τις δημοσιεύσεις από επιχειρήσεις που εμφανίζονται στη ροή των ειδήσεων (News Feed) των μελών του δημοφιλέστατου ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης.
Την προβολή περισσότερων αναρτήσεων από τους φίλους και την οικογένεια των χρηστών του σχεδιάζει το Facebook, υποβαθμίζοντας τις δημοσιεύσεις από επιχειρήσεις που εμφανίζονται στη ροή των ειδήσεων (News Feed) των μελών του δημοφιλέστατου ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως ανέφερε ο 33χρονος ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα, θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι σύντομα οι χρήστες θα είναι πιθανότερο να δουν στο «News Feed» κάποια δημοσίευση ενός φίλου τους, παρά ένα «viral» βίντεο.
Όπως παραδέχθηκε ο Ζάκερμπεργκ, αυτό επίσης σημαίνει ότι εταιρείες, οργανισμοί και μέσα ενημέρωσης θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να γίνεται λιγότερο δημοφιλές.
Οι αλλαγές στο Facebook των περίπου 2 δισ. χρηστών αναμένεται να τεθούν σε ισχύ εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το BBC.
Ο ιδρυτής του Facebook εξήγησε πως, κατόπιν μελέτης, διαπιστώθηκε ότι συχνά το δημόσιο περιεχόμενο από επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα «πνίγει» τις προσωπικές δημοσιεύσεις, οι οποίες οδηγούν στο «δέσιμο» μεταξύ των χρηστών.
Πρόσθεσε ότι τόσο εκείνος, όσο και η ομάδα του, αισθάνθηκαν την ανάγκη να διασφαλίσουν ότι το Facebook θα ενισχύει την ευημερία των χρηστών του.
Διευκρίνισε, δε, ότι το δημόσιο περιεχόμενο το οποίο θα προωθείται, πρέπει εφεξής να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών της κοινότητας.
Συμπλήρωσε επίσης ότι με αυτές τις αλλαγές, ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στο Facebook θα μειωθεί, αλλά θα είναι πλέον «πιο πολύτιμος».