Auto
Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017 09:41

Kia: H έκπληξη από την Κορέα

Νέα σελίδα γυρίζει η Kia, προκαλώντας ευχάριστα με τον ευρωπαϊκό αέρα του Stonic, το στιλ, την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει. Με πρόδηλη ποιότητα κατασκευής, πλήρη πακέτα εξοπλισμού ασφάλειας/άνεσης και εκκίνηση σε λογικές τιμές, επιχειρεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό των B-SUV στα ίσα, κερδίζοντας εύκολα την αποδοχή εκ μέρους των καταναλωτών.

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Νέα σελίδα γυρίζει η Kia, προκαλώντας ευχάριστα με τον ευρωπαϊκό αέρα του Stonic, το στιλ, την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει. Με πρόδηλη ποιότητα κατασκευής, πλήρη πακέτα εξοπλισμού ασφάλειας/άνεσης και εκκίνηση σε λογικές τιμές, επιχειρεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό των B-SUV στα ίσα, κερδίζοντας εύκολα την αποδοχή εκ μέρους των καταναλωτών. Είναι, όντως, ένα ενδιαφέρον σχεδιαστικά, «έξυπνο» μοντέλο, με μια σειρά τεχνολογιών που αναβαθμίζουν την οδική συμπεριφορά, την ασφάλεια, την άνεση και τη λειτουργικότητα. Η ευφυής εκμετάλλευση χώρων συντελεί σε μια ευρύχωρη καμπίνα, ενώ, όπως διαπιστώσαμε από την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο στα μέρη μας, η ευκολία χρήσης με τους κατάλληλους συνδυασμούς κινητήρων/αμαξώματος προτρέπei στην επιλογή του ως βασικού μεταφορικού μέσου μιας μικρής οικογένειας.

Ειδικότερα, οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου συνδυάζονται με θετικά σε λειτουργία χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων και εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης έχουν ρυθμιστεί με γνώμονα τις επιθυμίες των Ευρωπαίων οδηγών, έτσι ώστε να προσφέρουν οδηγική εμπειρία πάνω από τον μέσο όρο. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο και το αμάξωμα συμβάλλει στο κράτημα και την άνεση, σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το νέο κόμπακτ crossover αποτελεί καρπό στενής συνεργασίας του σχεδιαστικού στούντιο της Kia στην Ευρώπη με το αντίστοιχο της Κορέας. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sohari (Κορέα) και καλύπτεται από τη μοναδική εγγύηση επτά χρόνων ή 150.000 χιλιομέτρων.

Οδηγώντας τη βασική έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης MPI (multi-point injection) 1,25 λίτρου με απόδοση 84 ίππων και ροπή 122 Nm, διαπιστώσαμε ότι τελικά δεν χρειάζονται πολλά για να καλύψεις αρκετές από τις καθημερινές ανάγκες σου, ειδικά στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Έτσι, αν κινηθείς στα επίπεδα των 14.000 - 15.000 ευρώ έχεις πολύ περισσότερα απ’ ό,τι ενδεχομένως έχεις φανταστεί, διατηρώντας χαμηλά το κόστος χρήσης από κάθε άποψη. Μεταξύ άλλων, ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Inmotion προσφέρει έξι αερόσακους, κλιματισμό, φιμέ κρύσταλλα, ηλεκτροκίνητους καθρέπτες και παράθυρα (μπροστά και πίσω), σύστημα start & stop, έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών, υπολογιστή ταξιδιού, συναγερμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, αισθητήρες φώτων, bluetooth και ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία συν δύο Tweeter. Το Stonic διαθέτει στην γκάμα του όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης μαζί με τα συστήματα: Torque Vectoring, Cornering Brake Control, Straight Line Stability και Hill Start Assist.