Η Uber έκλεισε συμφωνία με τη NASA για την ανάπτυξη λογισμικού για τη διαχείριση διαδρομών «ιπτάμενων ταξί», στο πρότυπο των υπηρεσιών ride hailing τις οποίες παρέχει στο έδαφος.
Η Uber έκλεισε συμφωνία με τη NASA για την ανάπτυξη λογισμικού για τη διαχείριση διαδρομών «ιπτάμενων ταξί», στο πρότυπο των υπηρεσιών ride hailing τις οποίες παρέχει στο έδαφος.
Η Uber- η οποία αυτή φορά, όπως υπογραμμίζει το Reuters, φαίνεται να καταβάλλει προσπάθειες να έχει την εύνοια των αρμοδίων ρυθμιστικών αρχών- ανέφερε ότι πρόκειται για το πρώτο επίσημο συμβόλαιο της NASA σχετικά με εναέριο χώρο χαμηλού υψομέτρου, αντί για το διάστημα. Η NASA χρησιμοποιεί τέτοια συμβόλαια για την ανάπτυξη πυραύλων από τα τέλη της δεκαετίας του 1950.
Ο chief product officer, Τζεφ Χόλντεν, είπε επίσης ότι η Uber σκοπεύει να αρχίσει δοκιμές υπηρεσιών ιπτάμενων ταξί για τέσσερις επιβάτες, ταχυτήτων 322 χλμ ανά ώρα, στο Λος Άντζελες το 2020. Ο Χόλντεν αναμένεται να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια ιπτάμενων ταξί της εταιρείας στο Web Summit- ετήσια διάσκεψη που λαμβάνει χώρα αυτή την εβδομάδα στη Λισσαβώνα.
Όπως είπε ο ίδιος σε συνέντευξη εν όψει της ομιλίας του, η εταιρεία επιδιώκει να επιταχύνει την ανάπτυξη μιας νέας βιομηχανίας ηλεκτρικών, on-demand ιπτάμενων ταξί για αστική χρήση, τα οποία οι πελάτες θα καλούν μέσω smartphone με τρόπους που παραπέμπουν στον τρόπο λειτουργίας των σημερινών της οχημάτων. Η Uber σχεδιάζει να παρουσιάσει επί πληρωμή υπηρεσίες ιπτάμενων ταξί από το 2023, και συνεργάζεται με αρμόδιους φορείς εναέριας κυκλοφορίας σε ΗΠΑ και Ευρώπη για να λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος της Uber.
H εταιρεία οραματίζεται έναν στόλο ηλεκτροκίνητων αεριωθουμένων αεροσκαφών- υβρίδια ελικοπτέρου, drone και αεροσκάφους σταθερών πτερύγων- που θα είναι ικανά για κάθετες απογειώσεις και προσγειώσεις. Ωστόσο, δεν σχεδιάζει να κατασκευάζει η ίδια τα αεροσκάφη, αλλά αναπτύσσει το λογισμικό που θα απαιτείται για τη διαχείριση δικτύων ιπτάμενων ταξί στον αέρα, βασιζόμενη σε εταιρείες όπως η Aurora Flight Sciences (υπάγεται πλέον στη Boeing), η Embraer, η Mooney, η Bell Helicopter και η Pipistrel Aircraft για το κατασκευαστικό κομμάτι. Ακόμη, συνεργάζεται με εταιρείες real estate όπως η Sandstone Properties στο Λος Άντζελες για τη δημιουργία ζωνών προσγείωσης σε ταράτσες ουρανοξυστών, από όπου και θα προσφέρει τις υπηρεσίες «uberAIR» της.