Στο τέλος του 2017 η ΣΤΑΣΥ θα έχει πλασματικό έλλειμμα 19 εκατ. ευρώ και κατά την ένταξή της στο Υπερταμείο θα εμφανίζεται ως μια ελλειμματική εταιρεία, προειδοποιούν οι εργαζόμενοι, ενώ υπογράμμισαν ότι ο τρόπος που προωθείται η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δυσφημεί τις δημόσιες συγκοινωνίες και θα έχει σοβαρές συνέπειες και οικονομικά.
Στο τέλος του 2017 η ΣΤΑΣΥ θα έχει πλασματικό έλλειμμα 19 εκατ. ευρώ και κατά την ένταξή της στο Υπερταμείο θα εμφανίζεται ως μια ελλειμματική εταιρεία, προειδοποιούν οι εργαζόμενοι, ενώ υπογράμμισαν ότι ο τρόπος που προωθείται η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δυσφημεί τις δημόσιες συγκοινωνίες και θα έχει σοβαρές συνέπειες και οικονομικά.
Όπως ανέφεραν σε συνέντευξη Τύπου, ο τελικός λογαριασμός έχει αρνητικό πρόσημο διότι:
Ο πρόεδρος του δ.σ. του Σωματείου Λευτέρης Ρενιέρης στην εισαγωγική τοποθέτησή του υπογράμμισε ότι τις τελευταίες μέρες, με την απαράδεκτη εικόνα στους σταθμούς, «δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε ότι η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο έγινε με μια διαδικασία, πρόχειρη και αποσπασματική. Οι επιβάτες ταλαιπωρούνται σε ουρές με πολύωρη ορθοστασία, οι συνάδελφοι εκδότες εξοντώνονται αναγκαζόμενοι να εργάζονται πέραν του ωραρίου τους χωρίς διακοπή».
Σχολίασε ότι, στην Ευρώπη το μεταβατικό διάστημα διήρκησε δύο ή και τρία χρόνια, ενώ εδώ κάποιοι «θεώρησαν ότι μπορεί όλα να είναι έτοιμα σε μόλις εφτά μήνες».
Οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε σειρά προτάσεων που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
Προβλήματα
Μεταξύ των πρακτικών ζητημάτων που έχουν προκύψει από τη χρήση των νέων προϊόντων, οι εργαζόμενοι επισημαίνουν τα εξής: