Η LeasePlan λάνσαρε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της. Ο παρουσιαστής των εκπομπών «Top Gear» και «Grand Tour» Ρίτσαρντ Χάμοντ πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια και συστήνει στο κοινό την ανανεωμένη εικόνα της εταιρείας, καθώς και μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μίσθωσης, ειδικά σχεδιασμένα για το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της μετακίνησης, με έμφαση στη ραγδαία διάδοση της τάσης που προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως υπηρεσία.
Από την έντυπη έκδοση
Η LeasePlan λάνσαρε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της. Ο παρουσιαστής των εκπομπών «Top Gear» και «Grand Tour» Ρίτσαρντ Χάμοντ πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια και συστήνει στο κοινό την ανανεωμένη εικόνα της εταιρείας, καθώς και μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μίσθωσης, ειδικά σχεδιασμένα για το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της μετακίνησης, με έμφαση στη ραγδαία διάδοση της τάσης που προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως υπηρεσία.
Η καμπάνια «What’s next», η οποία λανσάρεται και στις 32 χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος LeasePlan, αναπτύχθηκε τους τελευταίους μήνες και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της νέας στρατηγικής της εταιρείας για την εξεύρεση και εφαρμογή ευκαιριών βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο. Βασικό πυλώνα της καμπάνιας αποτελεί η τρίλεπτη ταινία δράσης «What’s Next: The Movie», η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες.