Auto
Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017 09:44

Opel Insignia GSi: Κατακτητής του Nurburgring Nordschleife

Tο νέο Opel Insignia GSi είναι ένα εργαλείο ακριβείας. Δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160 κιλά ελαφρύτερο από ένα Insignia OPC προηγούμενης γενιάς. Με ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD), το οποίο μεταφέρει την ιδανική ροπή σε κάθε τροχό χάρη και στο σύστημα ελέγχου κατανομής ροπής (torque vectoring). Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την οδική συμπεριφορά και εξουδετερώνει την ενοχλητική υποστροφή.

Από την έντυπη έκδοση

Tο νέο Opel Insignia GSi είναι ένα εργαλείο ακριβείας. Δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160 κιλά ελαφρύτερο από ένα Insignia OPC προηγούμενης γενιάς. Με ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD), το οποίο μεταφέρει την ιδανική ροπή σε κάθε τροχό χάρη και στο σύστημα ελέγχου κατανομής ροπής (torque vectoring). Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την οδική συμπεριφορά και εξουδετερώνει την ενοχλητική υποστροφή.

Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S σε ζάντες 20 ιντσών εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ τα ισχυρά φρένα Brembo εγγυώνται σύντομες αποστάσεις φρεναρίσματος και μέγιστη ασφάλεια. Επιπλέον, το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ μαζί με τον έλεγχο του κινητήρα και του κιβωτίου επικοινωνούν μεταξύ τους και αντιδρούν με ακρίβεια όταν ενεργοποιείται το Sport Mode.

Μία έκδοση «Connoisseur’s Choice», για τους ειδήμονες, με τη σφραγίδα έγκρισης «Δοκιμασμένο στο Nurburgring» - επειδή όλα τα σπορ μοντέλα της Opel σετάρονται στο θρυλικό Nordschleife.