Ο συνεχής επαναπροσδιορισμός της ΜΙΝΙ μέσα από ελκυστικά προϊόντα, καινοτομίες, αυθεντικότητα και ποιοτικές επικοινωνίες αποτελεί τμήμα του DNA της μάρκας.
Από την έντυπη έκδοση
Ο συνεχής επαναπροσδιορισμός της ΜΙΝΙ μέσα από ελκυστικά προϊόντα, καινοτομίες, αυθεντικότητα και ποιοτικές επικοινωνίες αποτελεί τμήμα του DNA της μάρκας. Αυτός ο ενθουσιασμός αντανακλάται και στην τελευταία έκθεση που δημοσίευσε η εταιρεία Interbrand με θέμα τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα (Best Global Brands). Η αξία της μάρκας MINI αυξήθηκε και πάλι φέτος: Με brand value που ξεπερνά τα πέντε δισεκατομμύρια δολάρια, η καινοτόμα premium μάρκα ανέβηκε στο Νο 87 της κατάταξης, εξακολουθώντας να αυξάνει σταθερά την αξία του σήματός της. Το 2014 η μάρκα δεν είχε μπει καν στο Top 100, αλλά το 2015 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 98η θέση και το 2016 ανέβηκε δέκα θέσεις ψηλότερα, φτάνοντας στο No 88. Φέτος βελτίωσε εκ νέου τη θέση της.
Η ισχυρή άνοδος του brand value πηγάζει από τη συστηματική εφαρμογή της στρατηγικής επανευθυγράμμισης της μάρκας που ανακοινώθηκε το 2015. Design, αυθεντικότητα και εγγενής αξία προσδιορίζουν την ταυτότητα του brand, που αντανακλάται και στην εξωτερική εμφάνιση και στη νέα μορφή επικοινωνίας. Όπως τονίζουν οι ιθύνοντες της εταιρείας, η μάρκα απευθύνεται σε δημιουργικούς, νέους ανθρώπους που ζουν σε πόλεις, όπου οι ελκυστικοί χώροι διαβίωσης συρρικνώνονται συνεχώς και η υπεύθυνη χρήση κτηριακών υποδομών γίνεται όλο και πιο σημαντική.
Η MINI παρουσιάζει μία οραματική λύση και για τις δύο προκλήσεις με την εγκατάσταση «MINI LIVING - Breathe». Σε συνεργασία με τους Νεοϋορκέζους αρχιτέκτονες της SO-IL, η MINI συμβάλλει σε μία πρωτοποριακή ερμηνεία της αρμονικής συμβίωσης σε περιορισμένους χώρους πόλεων με ενεργειακή συνείδηση. Το «MINI LIVING - Breathe» αμφισβητεί τις συμβατικές φιλοσοφίες διαβίωσης και ανοίγει νέους ορίζοντες για δημιουργικές λύσεις που απαντούν στις μελλοντικές προκλήσεις στα αστικά περιβάλλοντα.