Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 13:22

tbh: Το Facebook αγόρασε εφαρμογή ανταλλαγής φιλοφρονήσεων που «σαρώνει» στο νεανικό κοινό

Το Facebook αγόρασε το tbh (To Be Honest). Πρόκειται για μια εφαρμογή δημοφιλή στο κοινό εφηβικής ηλικίας, που επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν ανώνυμα σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για φίλους τους, οι οποίοι στη συνέχεια λαμβάνουν τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης δημοσκόπησης υπό τη μορφή φιλοφρονήσεων.

Το Facebook αγόρασε το tbh (To Be Honest). Πρόκειται για μια εφαρμογή δημοφιλή στο κοινό εφηβικής ηλικίας, που επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν ανώνυμα σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για φίλους τους, οι οποίοι στη συνέχεια λαμβάνουν τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης δημοσκόπησης υπό τη μορφή φιλοφρονήσεων.

Δεν έγιναν γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας. Όπως αναφέρει το Reuters, η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται να εντάσσεται σε μια στρατηγική με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων χρηστών από το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη. Πάνω από 5 εκατ. χρήστες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή και έχουν στείλει πάνω από ένα δισεκατομμύριο μηνύματα μέσα στις τελευταίες λίγες εβδομάδες, ανέφερε τη Δευτέρα το tbh.

Σύμφωνα με το BBC, η εφαρμογή είναι ηλικίας μόλις εννιά εβδομάδων, και οι δημιουργοί της έχουν πει πως θα παραμείνει standalone πρόγραμμα- ωστόσο πλέον, χάρη στο Facebook, θα έχουν περισσότερους πόρους για να πραγματοποιήσουν το όραμά τους. Το TechCrunch αναφέρει ότι η συμφωνία ήταν κάτω των 100 εκατ. δολαρίων και ότι τα τέσσερα μέλη της ομάδας του tbh θα γίνουν εργαζόμενοι του Facebook.

Οι δημιουργοί του tbh λένε πως η επιτυχία της εφαρμογής οφείλεται στο ότι οι έφηβοι θέλουν περισσότερες θετικές αλληλεπιδράσεις online, και στο ότι η ανώνυμη αυτή εφαρμογή δεν έχει εξελιχθεί σε έναν χώρο «τρολαρίσματος» και παρενόχλησης- κάτι το οποίο πολλές εφαρμογές έχουν αποτύχει να κάνουν στο παρελθόν.

Όσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας του tbh, έχει ως εξής: Αφού ένας χρήστης ανεβάσει τις επαφές του, η εφαρμογή κάνει μια σειρά από προκαθορισμένες, θετικού χαρακτήρα ερωτήσεις, όπως «ποιος από τους φίλους σας θα ήταν ο καλύτερος για να φέρετε μαζί σε ένα πάρτι», και παρέχει τη δυνατότητα επιλογής ενός από τέσσερις συνολικά φίλους. Οι χρήστες ενημερώνονται όταν επιλέγονται, αλλά το ποιος τους επέλεξε παραμένει μυστικό.