Επένδυση στη Hyperloop One - εταιρεία που αποσκοπεί στην υλοποίηση του φουτουριστικού τρένου/μέσου μεταφοράς που είχε προτείνει ο Έλον Μασκ- πραγματοποίησε το Virgin Group του Σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον. Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε η μετονομασία της εταιρείας σε Virgin Hyperloop One.
Επένδυση στη Hyperloop One - εταιρεία που αποσκοπεί στην υλοποίηση του φουτουριστικού τρένου/μέσου μεταφοράς που είχε προτείνει ο Έλον Μασκ- πραγματοποίησε το Virgin Group του Σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον. Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε η μετονομασία της εταιρείας σε Virgin Hyperloop One.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ίδιου του Μπράνσον, με το Virgin Hyperloop One επιβάτες και φορτία θα φορτώνονται σε κάψουλες- βαγόνια (pods) και θα επιταχύνονται μέσω ηλεκτρομαγνητικού συστήματος σε σήραγγες χαμηλής πίεσης. Η κάψουλα αιωρείται μέσω μαγνητισμού και κινείται σε υψηλές ταχύτητες χάρη στη μικρή αντίσταση του αέρα, καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. «Μας συναρπάζει απίστευτα η τεχνολογία πίσω από το Virgin Hyperloop One, και ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε να μεταμορφώσει τις ζωές των επιβατών» αναφέρεται σχετικά- ενώ τονίζεται πως το όλο σύστημα θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, ενώ γίνεται δουλειά ώστε να διασφαλιστεί πως θα είναι ασφαλές και βιώσιμο.
Η τεχνολογία, όπως υπογραμμίζει ο Μπράνσον, είναι στα πρώιμα στάδια της φάσης εμπορικής εκμετάλλευσης, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης δοκιμής συστημάτων hyperloop πλήρους κλίμακας στον χώρο δοκιμών DevLoop έξω από το Λας Βέγκας. «Νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι είχα την τύχη να επισκεφτώ τον χώρο και να δω σε πρώτο χέρι τη συναρπαστική τεχνολογία που δοκιμαζόταν. Εντυπωσιάστηκα και πλέον ανυπομονώ να βοηθήσω στη μετατροπή αυτής της τεχνολογίας αιχμής σε μια παγκόσμια υπηρεσία για επιβάτες».
Στη δεύτερη φάση των δοκιμών, η μεγαλύτερη διάρκεια τεστ ήταν 10,6 δευτερόλεπτα, με κορυφαία ταχύτητα 310 χλμ/ώρα, ή αλλιώς 86 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Η μέγιστη ταχύτητα που διανύθηκε είναι 436 μέτρα, με κορυφαία επιτάχυνση 1,48 G. Το συνολικό μήκος της σήραγγας του DevLoop είναι 500 μέτρα, και η διάμετρός της είναι 3,3 μέτρα. Όπως γράφει ο Μπράνσον, οι εκτιμήσεις περί χρόνων περιλαμβάνουν ταξίδι από το Εδιμβούργο στο Λονδίνο σε μόλις 50 λεπτά.
Η έκταση της επένδυσης δεν έγινε γνωστή, ούτε οι όροι της. Σε ανακοίνωση της Hyperloop One αναφέρεται ότι ο Μπράνσον έχει ενταχθεί στο συμβούλιο διευθυντών. «Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη της τεχνολογίας που απαιτείται για να κάνουμε το Hyperloop πραγματικότητα και επιδείξαμε ότι λειτουργεί» είπε ο Τζος Γκίγκελ, συνιδρυτής και πρόεδρος της Hyperloop One. «Ο συνδυασμός της τεχνολογίας μας και της εξειδίκευσης της Virgin στις μεταφορές, τις επιχειρήσεις, την ασφάλεια και το passenger experience θα επιταχύνουν τη φάση εμπορευματοποίησης όσον αφορά στην ανάπτυξη της εταιρείας μας. Μαζί με τη Virgin, δεν θα μεταμορφώσουμε απλά το πώς ζούμε, θα αλλάξουμε την αίσθηση του ταξιδιού, δημιουργώντας μια εμπειρία την οποία οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν...σκοπός μας είναι να κάνουμε το ταξίδι και πάλι διασκεδαστικό» πρόσθεσε.