Η φίρμα προϊόντων προσωπικής φροντίδας Dove, η οποία ανήκει στη Unilever, αναγκάσθηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση που προκάλεσε θύελλα στο Ίντερνετ εξαιτίας του ρατσιστικού της περιεχομένου.
Η φίρμα προϊόντων προσωπικής φροντίδας Dove, η οποία ανήκει στη Unilever, αναγκάσθηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση που προκάλεσε θύελλα στο Ίντερνετ εξαιτίας του ρατσιστικού της περιεχομένου.
Η Dove ανέβασε βίντεο το οποίο δείχνει μία μαύρη γυναίκα να βγάζει το καφετί μπλουζάκι που φοράει και να μεταμορφώνεται σε λευκή γυναίκα με λευκό μπλουζάκι αφού έχει χρησιμοποιήσει το αφρόλουτρο της εταιρείας. Στη συνέχεια, αυτή η δεύτερη γυναίκα μεταμορφώνεται με τον ίδιο τρόπο σε άλλη λευκή γυναίκα που φοράει ένα ακόμη πιο λευκό μπλουζάκι...
«Σε ένα βίντεο που δημοσιεύθηκε αυτήν την εβδομάδα σφάλαμε θεωρώντας ότι εκπροσωπούμε τις έγχρωμες (sic) γυναίκες και λυπούμαστε πολύ για τη βλάβη που αυτό προκάλεσε», αναφέρεται σε μήνυμα της εταιρείας που αναρτήθηκε στο Facebook.
Το βίντεο αναρτήθηκε αρχικά στη σελίδα της Dove ΗΠΑ στο Facebook και αποσύρθηκε μετά την κατακραυγή που προκάλεσε.
«Η διαφήμιση της Dove είναι ρατσιστική, ανεύθυνη, χωρίς ευαισθησία, ασυνάρτητη, δυσάρεστη και αξίζει να πάρει το βραβείο του σάπιου κρεμμυδιού», έγραψε στο Twitter ο χρήστης @LebonaMoleli.
«Το να είσαι μαύρος σημαίνει ότι είσαι βρώμικος και ανεπιθύμητος», σύμφωνα με τον χρήστη @Social_Heretic που καλεί σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της Dove και της Unilever, ενώ το hashtag #BoycottDove άρχισε να διαδίδεται από σήμερα το πρωί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Στο χρηματιστήριο του Λονδίνου στις 07.30 ώρα Γκρίνουιτς η μετοχή της Unilever υποχωρούσε κατά 0,39% εν μέσω σταθεροποιητικής εικόνας της αγοράς.
Το 2013 , άλλη φίρμα καλλυντικών της Unilever είχε αναγκασθεί να ζητήσει συγγνώμη μετά την πολεμική που δημιούργησε διαγωνισμός στην Ταϊλάνδη για ένα προϊόν που «άνοιγε» το χρώμα του δέρματος.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο