Σε κάθε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου η Ferrari δίνει τη δική της ξεχωριστή λάμψη κλέβοντας πάντα την παράσταση. Σε φουλ κόκκινο, ως είθισται, η Portofino -η αντικαταστάτρια της California T- ξεδίπλωσε σε παγκόσμια πρώτη την απόλυτη ομορφιά της στο 67ο Σαλόνι της Φραγκφούρτης.
Από την έντυπη έκδοση
Σε κάθε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου η Ferrari δίνει τη δική της ξεχωριστή λάμψη κλέβοντας πάντα την παράσταση. Σε φουλ κόκκινο, ως είθισται, η Portofino -η αντικαταστάτρια της California T- ξεδίπλωσε σε παγκόσμια πρώτη την απόλυτη ομορφιά της στο 67ο Σαλόνι της Φραγκφούρτης.
Με όνομα κοσμοπολίτικο από το φημισμένο ψαροχώρι της ιταλικής Ριβιέρας, το νέο GT μοντέλο της Ferrari διαθέτει το υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο των 3,9 λίτρων, το οποίο αποδίδει πλέον περισσότερη ισχύ που φτάνει τους 600 ίππους, ενώ και η ροπή του έχει αυξηθεί στα 77,5 χγμ. από τις 3.000 έως τις 5.250 σ.α.λ.
Οι παραπάνω τιμές οφείλονται κυρίως στις αλλαγές που έχει δεχθεί ο κινητήρας και αφορούν την τοποθέτηση νέων πιστονιών και ανασχεδιασμένης εισαγωγής, καθώς και την ύπαρξη του συστήματος Variable Boost Management, το οποίο διαχειρίζεται τη ροπή ανάλογα με τη σχέση που έχει επιλέξει ο οδηγός στο κιβώτιο. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις της Portofino, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.
Η Ferrari Portofino διαθέτει νέα υποσυστήματα, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο άμεσα ελεγχόμενο, όπως το τρίτης γενιάς ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό (E-Diff3), που λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα πρόσφυσης F1-Trac. Επίσης, για πρώτη φορά σε μοντέλο GT της Ferrari το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρική κρεμαγιέρα EPS, ενώ δεν λείπει και η μαγνητοροϊκή ανάρτηση SCM-E.
Στο εσωτερικό της νέας Ferrari Portofino κυριαρχεί η μοντέρνα σχεδίαση, ενώ οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ένα αναβαθμισμένο σύστημα κλιματισμού, οθόνη αφής 10,2 ιντσών, και ο νέος ανεμοθραύστης μειώνει κατά 30% τον αέρα που περνά στην καμπίνα.