Πολιτική
Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 16:44

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ: Γνωστές οι πρακτικές της ΔΑΠ σε δίκτυα σημειώσεων

Επίθεση στη ΔΑΠ - ΝΔΦΚ εξαπέλυσε η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ, αναφορικά με τη στάση της στην υπόθεση τιμωρίας 106 φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Πατρών για αντιγραφή εργασίας.

Επίθεση στη ΔΑΠ - ΝΔΦΚ εξαπέλυσε η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ, αναφορικά με τη στάση της στην υπόθεση τιμωρίας 106 φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Πατρών για αντιγραφή εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι με απόφαση της γενικής συνέλευσης της σχολής οι εν λόγω φοιτητές αποκλείστηκαν από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της ΔΑΠ, η οποία ζήτησε να αποκλειστούν μόνο από το μάθημα στο οποίο κατέθεσαν την επίμαχη εργασία.

«Η άμεση αντίδραση των "παιδιών της ΟΝΝΕΔ" να ζητήσουν την άρση αυτής της ποινής, δίνει μία σαφή εικόνα για την άποψη που έχει η συγκεκριμένη παράταξη σχετικά με την "αριστεία" στα Πανεπιστήμια. Είναι γνωστό άλλωστε στους φοιτητές και τις φοιτήτριες ότι οι πρακτικές της ΔΑΠ περιλαμβάνουν δίκτυα σημειώσεων, κυκλώματα αντιγραφής, υπόγειες συνεννοήσεις με καθηγητές, κεράσματα σε μπουζούκια και ταξίδια αναψυχής», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι «φυσικά, η δική τους "αριστεία" επεκτείνεται στην υπεράσπιση όσων αντιγράφουν, με σκοπό να διατηρήσουν τις πελατειακές τους σχέσεις και να ενισχύσουν την εκλογική τους δύναμη». «Μέσα από αυτή τη διαδικασία ακραίας υποτίμησης της ακαδημαϊκότητας και της επιστήμης, επιδιώκεται η συνολική απαξίωση της δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε η μετάβαση σε ένα καθεστώς ιδιωτικών Πανεπιστημίων να μοιάζει με αναπόφευκτη επιλογή», συνεχίσει η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ.

Επομένως, προστίθεται στην ανακοίνωση, «η ανησυχία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν αφορά τις συνέπειες που θα έχει μία τέτοια τιμωρία για τις σπουδές των 106 φοιτητών/τριών, αλλά στην πραγματικότητα την προστασία των δικτύων αντιγραφής που έχει στήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να εξασφαλίζει τη εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος αδιαφάνειας και συναλλαγής που ουδεμία σχέση έχει με τα συμφέροντα και τις ανάγκες της πλειοψηφίας της πανεπιστημιακής κοινότητας».