Βολές κατά της κυβέρνησης εξαπολύει το ΚΚΕ με αιχμή τη συμφωνία που υπεγράφη στην Καβάλα για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Βουλγαρίας.
Βολές κατά της κυβέρνησης εξαπολύει το ΚΚΕ με αιχμή τη συμφωνία που υπεγράφη στην Καβάλα για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Βουλγαρίας.
«Από τη διαφήμιση καπιταλιστικών επιχειρήσεων στην υπογραφή διακρατικών συμφωνιών, αναγκαίων για το κεφάλαιο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζει να πλασάρει το γνωστό παραμύθι της ανάπτυξης που δήθεν μπορεί να ωφελήσει και τα μονοπώλια και το λαό» αναφέρει το Κομμουνιστικό Κόμμα σε ανακοίνωσή του.
Όπως επισημαίνει ο Περισσός, «η διακρατική συμφωνία για την κατασκευή της ‘Σιδηροδρομικής Εγνατίας’, που θα συνδέει με νέα γραμμή την Καβάλα με την Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη και από εκεί με τα λιμάνια Ρούσε (στο Δούναβη), Βάρνα και Μπουργκάς, έρχεται κατ’ απαίτηση των μονοπωλιακών ομίλων στον κλάδο των μεταφορών και σε περίοδο που δρομολογείται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των λιμανιών».
«Τα όσα είπε πρωθυπουργός περί “έργου ιστορικής, εμπορικής και γεωστρατηγικής σημασίας”, για τη σιδηροδρομική γραμμή Ελλάδας – Βουλγαρίας, στόχο έχουν να στοιχηθεί ο λαός πίσω από τα σχέδια και τις επιδιώξεις των μονοπωλίων που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των μεταφορών και της ενέργειας» προσθέτει το ΚΚΕ.
Εκτιμά παράλληλα πως «οι εργαζόμενοι θα πληρώσουν σήμερα για την κατασκευή ενός έργου και θα συνεχίσουν να πληρώνουν και στο μέλλον ως επιβάτες τα διαρκώς αυξημένα ναύλα, την ίδια ώρα που τα μονοπώλια θα πετυχαίνουν μείωση του κόστους για τις μεταφορές των εμπορευμάτων τους».
«Αν η κυβέρνηση ενδιαφερόταν να έχει ο λαός της Βόρειας Ελλάδας, όλης της χώρας, φτηνές και σύγχρονες μετακινήσεις θα καταργούσε τα διόδια, θα μείωνε την τεράστια φορολογία στα καύσιμα, θα δημιουργούσε σύγχρονες, φτηνές και προσβάσιμες για όλο το λαό δημόσιες, συνδυασμένες μεταφορές και φυσικά δε θα παρέδιδε στους ιδιώτες την Εγνατία οδό» καταλήγει η ανακοίνωση του κόμματος.