Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας «Διακοπές στη Ρώμη» (Roman Holiday) του διάσημου οίκου, μία καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει τις δύο αγαπημένες σε όλο τον κόσμο ιταλικές μάρκες.
Από την έντυπη έκδοση
Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας «Διακοπές στη Ρώμη» (Roman Holiday) του διάσημου οίκου, μία καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει τις δύο αγαπημένες σε όλο τον κόσμο ιταλικές μάρκες.
Πιο συγκεκριμένα, 1.600 εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F (σε σκάλα 1:6 και 1:12) θα κοσμούν τις βιτρίνες τριακοσίων μπουτίκ Bulgari σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς «επιβάτες»: τις μοναδικές δημιουργίες από τις συλλογές Bulgari, συμβολίζοντας μαζί το καλύτερο ιταλικό στιλ.
Οι λευκού χρώματος μινιατούρες με τις χρυσές λεπτομέρειες είναι αναπαραγωγή του δημοφιλέστερου Fiat 500 όλων των εποχών, της έκδοσης F που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972.