Για τα δικαιώματα των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των διακοπών και συγκεκριμένα για τη διαμονή τους ενημερώνει η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Για τα δικαιώματα των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των διακοπών και συγκεκριμένα για τη διαμονή τους ενημερώνει η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή μας σε κάποιο κατάλυμα:
Προϋποθέσεις
Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:
Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:
Κρατήσεις
Προκαταβολή
Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.
Ακύρωση
Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:
Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.
Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.