Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε επί της αρχής του από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, που αφορά «το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις».
Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε επί της αρχής του από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, που αφορά «το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις».
Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι βουλευτές από ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ.
Η Ν.Δ., το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και το Ποτάμι καταψήφισαν, ενώ η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν την Τετάρτη, κατά την συζήτησή του στην Ολομέλεια.
«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα βάζοντας τέλος σε ένα αδιαφανές κρατικοδίαιτο μονοπώλιο που υπήρχε στις αστικές συγκοινωνίες και κρατούσε όμηρο την πόλη για 60 χρόνια», είχε τονίσει τη Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης κατά τη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, του νομοσχεδίου που προβλέπει την εξαγορά και εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και την ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΥΘ.
Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι έδινε παρατάσεις, ενώ το 2008, επί δικής της διακυβέρνησης, η σύμβαση είχε λήξει και προβλεπόταν ότι η κινητή και ακίνητη περιουσία του ΟΑΣΘ θα περάσει στο ελληνικό Δημόσιο.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ