Κόσμος
Τετάρτη, 06 Ιουνίου 2001 17:36

Η Cadbury «φλερτάρει» την Orangina

Η γαλλική ποτοποιία Pernod Ricard ανακοίνωσε σήμερα ότι βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για την πώληση της δεύτερης μεγαλύτερης μονάδας μη αλκοολούχων ποτών της Γαλλίας, Orangina, στη βρετανική ποτοποιία Cadbury Schweppes Plc. έναντι 595 εκ. δολαρίων.

Η Cadbury πρόκειται να ενσωματώσει στην πλατφόρμα των δραστηριοτήτων της και τη μονάδα παρασκευής ροφημάτων Yoo-Hoo, καθώς και τη μονάδα παρασκευής φρουτοχυμών Pampryl, υπό την προϋπόθεση ότι το σχεδιαζόμενο εγχείρημα θα λάβει την έγκριση των εργαζομένων της Orangina και των ρυθμιστικών αρχών.

Η εξαγορά των μονάδων αναμένεται να αυξήσει τον κύκλο εργασιών του βρετανικού ομίλου που κατέχει την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη κατά 466 εκατ. ευρώ ή 6% και να συντελέσει στη μείωση της απόστασης που τον χωρίζει από τις ανταγωνίστριες PepsiCo και Coca-Cola, η οποία είχε επίσης προσπαθήσει να αγοράσει την Orangina το 1999 χωρίς επιτυχία.

Σε περίπτωση που η συμφωνία ευοδωθεί, θα οδηγήσει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς αναψυκτικών που κατέχει η Cadbury στη Γαλλία από το 10% στο 19%.