Κοινωνία
Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017 12:11

Πειραιάς: Ενημέρωση των ταξιδιωτών για υποχρεώσεις και δικαιώματα

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του πραγματοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του πραγματοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Στο πλαίσιο αυτό, διανέμεται η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα επιβατών που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013. Διανέμεται επίσης το φυλλάδιο επιβάτη, με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής υπενθυμίζουν ότι στην ιστοσελίδα www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει» είναι διαθέσιμα τόσο η επικαιροποιημένη χάρτα δικαιωμάτων επιβατών της ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.