Τη δεκαετία του 1940, με τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Tachikawa Aircraft (που μετέπειτα έγινε Tama Cars Co.) ξεκίνησε την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων. Αφορμή γι’ αυτό ήταν η μεγάλη έλλειψη βενζίνης εκείνη την εποχή. Έτσι, το 1947 η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο φορτηγό δύο θέσεων (και με δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 500 κιλών) με κινητήρα 4,5 ίππων και νέο σχεδιασμό αμαξώματος.
Από την έντυπη έκδοση
Τη δεκαετία του 1940, με τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Tachikawa Aircraft (που μετέπειτα έγινε Tama Cars Co.) ξεκίνησε την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων. Αφορμή γι’ αυτό ήταν η μεγάλη έλλειψη βενζίνης εκείνη την εποχή. Έτσι, το 1947 η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο φορτηγό δύο θέσεων (και με δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 500 κιλών) με κινητήρα 4,5 ίππων και νέο σχεδιασμό αμαξώματος.
Το εν λόγω όχημα ήταν το «Tama», παίρνοντας το όνομά του από την ομώνυμη περιοχή στην οποία γινόταν η κατασκευή του. Η τελική ταχύτητά του ήταν 34 χλμ./ώρα. Στη συνέχεια η εταιρεία δημιούργησε το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητό της. Με δύο πόρτες και καθίσματα για τέσσερις επιβάτες, το όχημα αυτό μπορούσε να αναπτύξει τη μέγιστη ταχύτητα των 35 χλμ./ώρα, διανύοντας μια απόσταση 65 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.