Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα τα οποία με το που τα βλέπεις να περνούν μπροστά σου… δαγκώνεις ασυναίσθητα τα χείλη. Αυτό συμβαίνει ιδιαιτέρως στην περίπτωση των cabrio με μαλακή οροφή, καθώς διατηρούν για όποιον τα οδηγεί αναλλοίωτο το διαχρονικό στιλ του μποέμ, του αντισυμβατικού, τηρουμένων των αναλογιών, φυσικά.
Από την έντυπη έκδοση
Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα τα οποία με το που τα βλέπεις να περνούν μπροστά σου… δαγκώνεις ασυναίσθητα τα χείλη. Αυτό συμβαίνει ιδιαιτέρως στην περίπτωση των cabrio με μαλακή οροφή, καθώς διατηρούν για όποιον τα οδηγεί αναλλοίωτο το διαχρονικό στιλ του μποέμ, του αντισυμβατικού, τηρουμένων των αναλογιών, φυσικά. Σαφώς ο συνδυασμός μετάλλου - υφάσματος κάνει τη διαφορά σχεδιαστικά, ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος. Όταν ανοίγεις, δε, την οροφή εκτίθεσαι, άρα γίνεσαι ένα με το όχημα και «κρίνεσαι» αν ταιριάζεις ή όχι μαζί του. Πάνω απ’ όλα, βεβαίως, σημασία έχει αν εσύ τολμάς μόνο και μόνο επειδή το ευχαριστιέσαι προσωπικά.
Τέτοιες σκέψεις περνούν με αφορμή την έλευση στην Ελλάδα της νέας E-Class Cabriolet, που ολοκληρώνει την γκάμα της σειράς.
Το ανοιχτό τετραθέσιο συνδυάζει τον αρμονικό σχεδιασμό με την άνεση για τέσσερις επιβάτες με τεχνολογία αιχμής. Μπαίνει, ήδη, σε παραγγελία από 74.150 ευρώ (οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Σεπτέμβριο), με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερις δυνατούς και αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων -για πρώτη φορά- εκδόσεων με μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC.
Τα τεχνολογικά highlights της νέας E-Class Cabriolet περιλαμβάνουν τη σύνδεση smartphone με ασύρματη φόρτιση και λειτουργία κλειδιού, ένα Cockpit με ευρεία οθόνη (Widescreen) και τα πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει η E-Class. Η E-Class Cabriolet διατίθεται επίσης για πρώτη φορά με τετρακίνηση 4MATIC και αερανάρτηση πολλαπλών θαλάμων Air Body Control, όπως η λιμουζίνα Ε-Class. Η τελείως αυτόματη, ηχομονωτική υφασμάτινη, μαλακή οροφή διατίθεται στα χρώματα σκούρο καφέ, σκούρο μπλε, κόκκινο ή μαύρο. Η δομή της, με μόνωση πολλαπλών επιπέδων, επιτρέπει στους επιβάτες να ακούν ο ένας την ομιλία του άλλου ακόμη και αν το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα.