Τέσσερα χρόνια δοκιμών χρειάστηκε η Kymco για να παρουσιάσει επίσημα το πρώτο και πολλά υποσχόμενο sport maxi scooter AK 550. Το οδηγήσαμε στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, με αφετηρία το Μαρκόπουλο Αττικής, κατά την επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Τέσσερα χρόνια δοκιμών χρειάστηκε η Kymco για να παρουσιάσει επίσημα το πρώτο και πολλά υποσχόμενο sport maxi scooter AK 550. Το οδηγήσαμε στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, με αφετηρία το Μαρκόπουλο Αττικής, κατά την επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα.
Το νέο προϊόν είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ταϊβανέζικης εταιρείας, όπως ανέφεραν κατά την παρουσίαση εκπρόσωποί της. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter που ανέπτυξε η Kymco, με την ονομασία «ΑΚ» να βγαίνει από το ιταλικό «Anniversario Kymco», δηλαδή «επέτειος Kymco», που φέτος κλείνει τα 52 χρόνια από την ίδρυσή της. Η ζήτηση στην Ευρώπη είναι ιδιαίτερα μεγάλη με αποτέλεσμα το εργοστάσιο να μην μπορεί να την καλύψει άμεσα, αλλά με μηνιαία -έως τώρα- καθυστέρηση.
Το ΑΚ 550 έχει την καλύτερη σχέση κιλών ανά ίππο και το χαμηλότερο κέντρο βάρους της κατηγορίας. Ο κινητήρας του είναι δικύλινδρος, με κυβισμό 550 κ.εκ. και απόδοση 53 ίππων, ενώ είναι εξοπλισμένος και με δυο χαρτογραφήσεις ισχύος. Το νέο μοντέλο εντυπωσιάζει με το αλουμινένιο πλαίσιό του, το ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι, την ανάρτηση με μονό αμορτισέρ πίσω, αλλά και τα ακτινικά εμπρός φρένα από την Brembo.
Η τιμή του ΑΚ 550 κρατήθηκε χαμηλά, αφού στις 9.480 ευρώ είναι από τις χαμηλότερες, αν όχι η χαμηλότερη στην Ευρώπη, παρότι η φορολογία είναι υψηλότερη στην Ελλάδα, καθιστώντας έτσι το δικύλινδρο maxi scooter ανταγωνιστικό. Με το σλόγκαν «Τhe Thrills of Touring», ή «Οι συγκινήσεις του τουρισμού» σε ελεύθερη μετάφραση, το AK 550 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία, αλλά και σύμφωνα με αυτήν «μια νέα κατηγορία στον κόσμο των scooter που ονομάζεται “Super Touring”».