Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017 18:22

LM-100J: Η πολιτική έκδοση του C-130J Super Hercules στο International Paris Air Show

Το LM-100J, η πολιτική έκδοση του γνωστού μεταγωγικού αεροσκάφους C-130J Super Hercules, θα κάνει το διεθνές του ντεμπούτο στο International Paris Air Show. Το αεροσκάφος, σύμφωνα με ανακοίνωση της Lockheed Martin, θα βρίσκεται στην έκθεση από τις 19 ως τις 21 Ιουνίου, στο αεροδρόμιο Le Bourget στο Παρίσι.

Το LM-100J, η πολιτική έκδοση του γνωστού μεταγωγικού αεροσκάφους C-130J Super Hercules, θα κάνει το διεθνές του ντεμπούτο στο International Paris Air Show. Το αεροσκάφος, σύμφωνα με ανακοίνωση της Lockheed Martin, θα βρίσκεται στην έκθεση από τις 19 ως τις 21 Ιουνίου, στο αεροδρόμιο Le Bourget στο Παρίσι.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, πρόκειται για την 17η έκδοση του C-130J για διαφορετική αποστολή, και στην ουσία αποτελεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του L-100, μεταγωγικού αεροσκάφους που η Lockheed Martin κατασκεύαζε από το 1964 ως το 1992. Το LM-100J πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 25 Μαΐου 2017.

«Το LM-100J έχει παρουσιάσει αξιοσημείωτες επιδόσεις σε πτητικές δοκιμές μόλις δύο εβδομάδες μετά την πρώτη του πτήση. Εξαιτίας των ισχυρών του επιδόσεων, αποφασίσαμε να πετάξουμε το LM-100J στο Παρίσι για να παρουσιαστεί στη μεγαλύτερη αεροπορική έκθεση του κόσμου» είπε ο Τζορτζ Σουλτς, αντιπρόεδρος και general manager του τμήματος Air Mobility & Maritime Missions στη Lockheed Martin.

«Η παρουσία του LM-100J στο Paris Air Show το ανεβάζει πραγματικά στην παγκόσμια σκηνή, προσφέροντας μια δυνατότητα παρουσίασης των δοκιμασμένων δυνατοτήτων του και της μοναδικής πολυπλευρότητάς του» πρόσθεσε.

Το LM-100J βασίζεται στο C-130J, με πολλά στρατιωτικού τύπου χαρακτηριστικά του να έχουν αφαιρεθεί ή απενεργοποιηθεί. Είναι σχεδιασμένο να επιχειρεί από μικρά αεροδρόμια χωρίς πολλές προετοιμασίες, σε απομακρυσμένες περιοχές, τα οποία είναι ακατάλληλα για αεριωθούμενα και δεν έχουν επαρκή εξοπλισμό εδάφους. Παρόλα αυτά, σε γενικές γραμμές διαθέτει πολύ παρόμοια χαρακτηριστικά με τη στρατιωτική έκδοση, περιλαμβανομένων των τεσσάρων μηχανών Rolls Royce AE2100D3, η καθεμία με ιπποδύναμη 4.637 αλόγων και ψηφιακό έλεγχο, καθώς ειδικό σύστημα αυτόματου ελέγχου ισχύος, το οποίο επιτρέπει στο αεροπλάνο να συνεχίζει να πετά ακόμα και αν η μία μηχανή είναι εκτός λειτουργίας. Επίσης, το αεροπλάνο είναι αρκετά πιο αθόρυβο από τον προκάτοχό του, LM-100. Ο χώρος φόρτωσής του είναι σχεδιασμένος για ταχεία φορτοεκφόρτωση, ενώ «προικισμένο» με ιδιαίτερα προηγμένο εξοπλισμό είναι και το πιλοτήριο. Σύμφωνα με τη Lockheed, το αεροπλάνο είναι ιδανικό για ένα μεγάλο εύρος αποστολών, από πυρόσβεση και έρευνα και διάσωση μέχρι μεταφορά VIP, ασθενών/ τραυματιών και μεγάλων φορτίων, καθώς και για αποστολές εξερεύνησης για πετρέλαιο και φυσικό αέριο.