Τη δοκιμαστική της λειτουργία ξεκίνησε η πρώτη γραμμή του μετρό του Πεκίνου χωρίς οδηγούς.
Τη δοκιμαστική της λειτουργία ξεκίνησε η πρώτη γραμμή του μετρό του Πεκίνου χωρίς οδηγούς.
Η γραμμή Γιανφάνγκ, η οποία αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στο τέλος του 2017, θα εξυπηρετεί το νοτιοδυτικό προάστιο Φανγκσάν.
Η ταχύτητα του τρένου θα προσεγγίζει τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ οι συρμοί θα μεταφέρουν έως 1.262 επιβάτες.
Βάσει του πενταετούς πλάνου του Πεκίνου, το συνολικό μήκος των γραμμών του σιδηροδρομικού δικτύου στην κινεζική πρωτεύουσα θα ξεπεράσει τα 900 χιλιόμετρα μέχρι το 2020.
Στόχος των τοπικών αρχών, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο Xinhua, είναι το 90% των κατοίκων στις 16 περιοχές της μεγαλούπολης, να διαμένει σε απόσταση μικρότερη των 750 μέτρων από κάποιον σταθμό του μετρό.
Με πληθυσμό 14,5 εκατ., το Πεκίνο είναι η πρωτεύουσα της Κίνας και η δεύτερη πολυπληθέστερη πόλη της χώρας.
Το Πεκίνο είναι μια από τις τέσσερις μεγάλες αρχαίες πρωτεύουσες της Κίνας, ενώ από το 723 π.Χ. αναφέρεται στην ιστορία με το όνομα Κι.
Το 1151 έγινε αυτοκρατορική πρωτεύουσα, ενώ αργότερα, οι Μογγόλοι αυτοκράτορες Τζένγκις Χαν και Κουμπλάι Χαν τη μετέτρεψαν σε έδρα τους, με το Πεκίνο να γνωρίζει μεγάλη ακμή.
Όταν έφτασε εκεί ο εξερευνητής Μάρκο Πόλο, στα τέλη του 13ου αιώνα, την περιέγραψε ως παραμυθένια πόλη.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Xinhua, Wikipedia