Τα βασικά δικαιώματα όσων ταξιδεύουν με πλοίο υπενθυμίζει η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Τα βασικά δικαιώματα όσων ταξιδεύουν με πλοίο υπενθυμίζει η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Ακύρωση/Τροποποίηση του εισιτηρίου από τον επιβάτη
Ακύρωση Εισιτηρίου
Εάν θέλετε να ακυρώσετε το εισιτήριο σας, πριν κάνετε το ταξίδι σας, τότε δικαιούστε την επιστροφή κάποιου ποσού από την αρχική τιμή, ανάλογα με τον χρόνο ακύρωσης.
Στους καταναλωτές επιστρέφεται όλο το ποσό του εισιτηρίου (τόσο οι κρατήσεις, όσο και ο ΦΠΑ). Εάν δεν ταξιδέψετε λόγω δική σας ευθύνης, χάνετε το εισιτήριο.
Τροποποίηση του εισιτηρίου
Μπορείτε να τροποποιήσετε το εισιτήριό σας (π.χ. αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού) έως και 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για άλλη ημερομηνία. Εάν το νέο εισιτήριο είναι φθηνότερο από το αρχικό, ΔΕΝ δικαιούστε επιστροφή της διαφοράς.
Ακύρωση ταξιδιού
Με υπαιτιότητα της εταιρείας
Εάν ακυρωθεί το δρομολόγιο σας από την εταιρεία, τότε δικαιούστε αποζημίωση ή άλλες αντίστοιχες παροχές κατ' επιλογή σας εφόσον:
Λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου
Εάν ακυρωθεί το δρομολόγιο σας λόγω βλάβης του πλοίου, δικαιούστε:
Καθυστέρηση του πλοίου
Καθυστέρηση Αναχώρησης
Σε περίπτωση καθυστέρησης αναχώρησης του πλοίου για πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα, λόγω ευθύνης της εταιρείας, τότε δικαιούστε:
Καθυστέρηση κατά την διάρκεια του ταξιδιού
Εάν, λόγω βλάβης/ζημιάς του πλοίου ή ευθύνης της εταιρείας έχετε καθυστέρηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, δικαιούστε:
Διακοπή του ταξιδιού
Εάν διακοπεί το ταξίδι σε ενδιάμεσο λιμάνι εξαιτίας βλάβης του πλοίου και εφόσον δεν προωθηθήκατε στον προορισμό σας και δεν ασκήσατε το δικαίωμα υπαναχώρησης, δικαιούστε:
Απώλεια πλοίου Ανταπόκρισης
Εάν καθυστερήσει ή ματαιωθεί το ταξίδι και χάσετε την ανταπόκριση για τη συνέχιση του ταξιδιού σας, δικαιούστε:
Έκπτωση στα εισιτήρια
Έκπτωση στα εισιτήρια δικαιούνται οι:
Κυλικεία
Τα κυλικεία των πλοίων, υποχρεούνται να παρέχουν τα παρακάτω είδη σε καθορισμένες ανώτατες τιμές και να έχουν αναρτήσει σε εμφανές μέρος τον τιμοκατάλογο:
Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Ισχύουν μόνο σε περιπτώσεις όρθιων πελατών και τα κυλικεία υποχρεούνται να αναγράφουν: «Για όρθιους πελάτες διατίθενται εμφιαλωμένα νερά, σάντουιτς, τοστ, καφέδες και τσάι σε ελεγχόμενες τιμές». Δεν ισχύουν για το κυλικείο των επιβατών Α' θέσης. Οι τιμές είναι διαφορετικές για τους χώρους με καθήμενους πελάτες, καθώς τους παρέχονται και άλλες υπηρεσίες. Η τιμή του καφέ δεν διαφέρει αν προστεθεί γάλα.
Περισσότερες πληροφορίες και καταγγελίες
Για περισσότερες πληροφορίες και καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται:
ΕΚΠΟΙΖΩ www.ekpizo.gr Αθήνα Τ: 2103304444, E-mail: [email protected] Πάτρα T: 2610222626, E-mail: [email protected]
Κεντρικά Λιμεναρχεία Πειραιάς: 2104172675 Ραφήνα: 2294321202 Λαύριο: 2292320401
Άμεση Δράση Λιμενικού Σώματος Τ: 108
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Τ: 2131371700, 2131374700, F: 2104191561-562-563, e-mail: [email protected]