Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την κατάρρευση του ηλεκτρονικού της συστήματος.
Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την κατάρρευση του ηλεκτρονικού της συστήματος.
Η εταιρία στοχεύει στην υλοποίηση του πτητικού προγράμματος της για σήμερα. Ωστόσο, υπάρχουν «υψηλές πιθανότητες» καθυστερήσεων μετά τα προβλήματα που προκλήθηκαν στις πτήσεις της, το προηγούμενο 48ωρο. Η ΒΑ συνιστά στους επιβάτες τους, να ελέγχουν για την κατάσταση των πτήσεων τους, πριν ταξιδέψουν.
Οι αρχές του αεροδρομίου Χίθροου του Λονδίνου γνωστοποίησαν σήμερα ότι νωρίς το πρωί υπήρχαν ακόμα κάποιες καθυστερήσεις σε πτήσεις της British Airways.
«Έχουμε κινητοποιήσει επιπλέον συναδέλφους στο Χίθροου να βοηθήσουν τους επιβάτες στα διάφορα τερματικά και προσφέρουμε δωρεάν νερό και σνακ», ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter το Χίθροου.
Το πρόβλημα που προκλήθηκε το Σαββατοκύριακο επηρέασε την πραγματοποίηση 1.000 πτήσεων, ενώ οι βρετανικές αερογραμμές ενδέχεται να βρεθούν αντιμέτωπες με την καταβολή αποζημιώσεων ύψους 100 εκατομμυρίων στερλινών.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ, BBC, The Guardian