Κοινωνία
Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017 00:29

To No Finish Line της Αθήνας σε αριθμούς

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η επιτυχία του No Finish Line της Αθήνας που έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) από τις 26 έως τις 30 Απριλίου, με την υποστήριξη της Ναυτεμπορικής και του naftemporiki.gr.

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η επιτυχία του No Finish Line της Αθήνας που έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) από τις 26 έως τις 30 Απριλίου, με την υποστήριξη της Ναυτεμπορικής και του naftemporiki.gr.

Στον αγώνα των 90 ωρών συμμετείχαν 48 ομάδες καθώς και συνολικά 6.202 άνδρες, γυναίκες και παιδιά που κάλυψαν 50.903 χιλιόμετρα, με τις εγγραφές μάλιστα να έχουν κλείσει πριν την ολοκλήρωση του πενθήμερου αγώνα. Το κάθε άτομο που συμμετείχε, κάλυψε κατά μέσο όρο από 10 έως 11 χλμ., προσφέροντας συνολικά στην Ενωση "Μαζί για το Παιδί", 25.451,50 ευρώ, η οποία θα τα διαθέσει σε άπορες οικογένειες με παιδιά.

Οι συμμετοχές στο σύνολο ξεπέρασαν τις 8.500 καθώς ήταν πολλοί αυτοί που έτρεξαν στο ΚΠΙΣΝ περισσότερες από μία φορές στη διάρκεια των 90 ωρών.

Yπενθυμίζεται ότι αποκλειστικός δωρητής του No Finish Line Athens είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Μεγάλοι Χορηγοί είναι η ασφαλιστική εταιρεία Eθνική Ασφαλιστική και η στοιχηματική εταιρεία SportingBet, ενώ Kύριοι Χορηγοί είναι τα πολυκαταστήματα attica και το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος.

Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα Village Cinemas, η αθλητική ιστοσελίδα Gazzetta.gr, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Athens DJ 95,2 και Μελωδία 99,2, η εφημερίδα Ναυτεμπορική και η ιστοσελίδα naftemporiki.gr καθώς και η ιστοσελίδα Sportsfeed.gr.

Υποστηρικτές είναι τα super market Lidl, η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου, η εταιρεία ηλεκτρολογικών και φωτισμού Καυκάς, η βιομηχανία γραφικών τεχνών και εκτυπώσεων Χαϊδεμένος, οι εταιρείες catering Δειπνοσοφιστήριο και Μπεγνής, το νοσοκομείο Metropolitan Hospital και το κέντρο εκπαίδευσης ναυαγοσωστών Lifeguard Hellas.