Ανευθυνότητα, ασυνέπεια και προχειρότητα καταλογίζει στην κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία, με αφορμή το σχέδιο νόμου για την επιλογή διευθυντών στα σχολεία το οποίο κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή. «Πότε επιτέλους το πάθημα θα γίνει μάθημα;», διερωτάται το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέσω της βουλευτού Νίκης Κεραμέως.
Ανευθυνότητα, ασυνέπεια και προχειρότητα καταλογίζει στην κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία, με αφορμή το σχέδιο νόμου για την επιλογή διευθυντών στα σχολεία το οποίο κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή. «Πότε επιτέλους το πάθημα θα γίνει μάθημα;», διερωτάται το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέσω της βουλευτού Νίκης Κεραμέως.
Σε ανακοίνωσή της, η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας σημείωσε ότι «η Κυβέρνηση γνώριζε εδώ και μήνες ότι ο νόμος Μπαλτά - Κουράκη για τις επιλογές διευθυντικών στελεχών είχε κριθεί αντισυνταγματικός από το Συμβούλιο της Επικρατείας».
«Ενώ θα μπορούσε όλους αυτούς τους μήνες να διαβουλευθεί με τους αρμόδιους φορείς, με εμπειρογνώμονες, αλλά και με τα κόμματα της αντιπολίτευσης, για να παρουσιάσει ένα σχέδιο νόμου σύννομο, δίκαιο, λειτουργικό, χωρίς κενά, επέλεξε τη λογική της αδράνειας και της εσωστρέφειας», συμπλήρωσε η κ. Κεραμέως.
Όπως πρόσθεσε, το σχέδιο νόμου κατατέθηκε το βράδυ της Παρασκευής στη Βουλή «με τη διαδικασία του επείγοντος, χωρίς να έχει προηγουμένως τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, παρακάμπτοντας άλλη μια φορά τις δημοκρατικές διαδικασίες, όπως ορίζονται από το Σύνταγμα και τον Κανονισμό της Βουλής».
Σύμφωνα με την κ. Κεραμέως, «η ανεπάρκεια δεν σταματά εκεί: Δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από την κατάθεση του νομοσχεδίου και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προβαίνει σε ανακοινώσεις σχετικά με το κατατεθέν σχέδιο, οι οποίες ανατρέπουν σημαντικές πτυχές του προτεινόμενου συστήματος επιλογής, δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο την επεξεργασία του».
Η βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ. παρατηρεί ότι η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας «κλείνει με την επισήμανση ότι η βούληση του υπουργείου θα αποτυπωθεί στη συζήτηση που θα διεξαχθεί στη Βουλή, προκαλώντας ακόμα μεγαλύτερη σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα».