Αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) από τον κλασσικό τρόπο λειτουργίας σε αυτόν της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών, προανήγγειλε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.
Αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) από τον κλασσικό τρόπο λειτουργίας σε αυτόν της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών, προανήγγειλε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.
Κατά τον χαιρετισμό της στο έκτακτο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ, που πραγματοποιείται στην Πρέβεζα, η αρμόδια υπουργός αναγνώρισε ότι «η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών από τα ΚΕΠ είναι προφανώς πεπερασμένη», καθώς και ότι «το ξεπέρασμα των ορίων εξυπηρέτησης έχει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία τους και την ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών από αυτά».
Η κ. Γεροβασίλη ανέφερε ότι στη στρατηγική του υπουργείου περιλαμβάνονται:
Κάλεσε τους εργαζόμενους, «όχι μόνο να ξεκινήσουμε από κοινού αυτή τη δύσκολη προσπάθεια, αλλά να αποτελέσετε τον καταλύτη, προκειμένου να φέρουμε εις πέρας το δύσκολο έργο των μεταρρυθμίσεων, που θα καταστήσουν το ελληνικό δημόσιο σύγχρονο, λειτουργικό και φιλικό προς τον πολίτη και την επιχείρηση».
Πηγή: ΑΜΠΕ