Έως το 2030 δεν θα πωλείται στην Ινδία ούτε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας της χώρας Πιγιούς Γκογιάλ.
Έως το 2030 δεν θα πωλείται στην Ινδία ούτε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας της χώρας Πιγιούς Γκογιάλ.
«Θα εισάγουμε και προωθήσουμε τα ηλεκτρικά οχήματα σε πολύ μεγάλο βαθμό και θα τα καταστήσουμε αυτάρκη. Η ιδέα είναι ότι μέχρι το 2030 δεν θα πωλείται στη χώρα ούτε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο», δήλωσε ο Γκογιάλ στα πλαίσια συνεδρίου στο Νέο Δελχί.
Σύμφωνα με τον Γκογιάλ, η βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα χρειαστεί μεταξύ δύο και τριών ετών κυβερνητικής βοήθειας, αλλά πρόσθεσε ότι αναμένει πως στη συνέχεια η ζήτηση των οχημάτων θα είναι αρκετή για να σταματήσουν οι επιδοτήσεις.
«Θέλουμε να δούμε τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων να λειτουργεί ανεξάρτητα», συμπλήρωσε ο Γκογιάλ.
Η χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ενθαρρυνθεί με τη θέσπιση ευνοϊκών δανείων για αγορές, τη μείωση των φόρων για τους κατασκευαστές τέτοιων αυτοκινήτων, καθώς και φορολογικές ελαφρύνσεις για όσους τα χρησιμοποιούν ως ταξί, μεταξύ άλλων μέτρων.
Η Ινδία σκοπεύει να μειώσει το κόστος εισαγωγής πετρελαίου κατά 50% μέχρι το 2030, καθώς και να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, στο πλαίσιο της δέσμευσής της στη συνθήκη του Παρισιού για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Η Ινδία ταλανίζεται από έντονα προβλήματα ρύπανσης, έχοντας ξεπεράσει την Κίνα σε πρόωρους θανάτους που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με έκθεση της Greenpeace του 2015.
Εξάλλου, 23 από τις 50 πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου βρίσκονται στην Ινδία, σύμφωνα με τη λίστα που διατηρεί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.