Τρεις παράγοντες οδήγησαν στο μποτιλιάρισμα και την ταλαιπωρία των οδηγών που χρησιμοποίησαν την Ιονία Οδό τη Δευτέρα του Πάσχα, σύμφωνα με την Κοινοπραξία Νέα Οδός. Όπως αναφέρει η «ουρά» σχηματίστηκε εξαιτίας της αυξημένης εξόδου και της μαζικής επιστροφής των εκδρομέων, των κακών καιρικών συνθηκών τη Δευτέρα του Πάσχα και του τροχαίου που σημειώθηκε στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας.
Τρεις παράγοντες οδήγησαν στο μποτιλιάρισμα και την ταλαιπωρία των οδηγών που χρησιμοποίησαν την Ιονία Οδό τη Δευτέρα του Πάσχα, σύμφωνα με την Κοινοπραξία Νέα Οδός. Όπως αναφέρει η «ουρά» σχηματίστηκε εξαιτίας της αυξημένης εξόδου και της μαζικής επιστροφής των εκδρομέων, των κακών καιρικών συνθηκών τη Δευτέρα του Πάσχα και του τροχαίου που σημειώθηκε στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας.
Η Νέα Οδός τονίζει ότι «όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου».
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι: Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους.
Σημειώνει επίσης ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα, δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.
Κατά την εταιρεία, με την παρούσα κατάσταση, όλοι οι εκδρομείς, είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό, είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας.
Αναφέρει ότι, με προτεραιότητα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, με στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου, πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Οι παραπάνω ρυθμίσεις, αναφέρεται στην ανακοίνωση, δεν θα είναι απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού, έως τα τέλη Μαΐου.