Η κινεζική Baidu ανακοίνωσε την Τρίτη πως θα λανσάρει την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων της για «περιορισμένα περιβάλλοντα» τον Ιούλιο, πριν αρχίσει σταδιακά να φέρνει τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους και ανοικτούς δρόμους πόλεων, μέχρι το 2020.
Η κινεζική Baidu ανακοίνωσε την Τρίτη πως θα λανσάρει την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων της για «περιορισμένα περιβάλλοντα» τον Ιούλιο, πριν αρχίσει σταδιακά να φέρνει τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους και ανοικτούς δρόμους πόλεων, μέχρι το 2020.
Το πρόγραμμα ονομάζεται «Apollo», εμπνεόμενο από τις αποστολές της NASA στη Σελήνη, ανακοίνωσε ο κινεζικός κολοσσός των μηχανών αναζήτησης, προσθέτοντας πως θα συνεργαστεί με εταιρείες που παρέχουν οχήματα, αισθητήρες και άλλα εξαρτήματα που σχετίζονται με τη νέα αυτή τεχνολογία.
Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο των κινήσεών της στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) η εταιρεία τον Ιανουάριο ανέθεσε καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου στον Κι Λου, πρώην στέλεχος της Microsoft. Δύο μήνες μετά από αυτό, ο επικεφαλής επιστήμονας της εταιρείας, Άντριου Νγκ, που ηγήθηκε των προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης και επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) της εταιρείας, ανακοίνωσε την αποχώρησή του.
Η εταιρεία επίσης δημιούργησε ένα fund 200 εκατ. δολαρίων τον Οκτώβριο για να επικεντρωθεί στην τεχνητή νοημοσύνη, την AR και το deep learning, που ακολουθήθηκε από ένα fund τριών δισ. δολαρίων, που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο, με προσανατολισμό προς τις startups μέσου και ανεπτυγμένου επιπέδου.
«Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μεγάλες δυνατότητες όσον αφορά στην κοινωνική ανάπτυξη, και μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες της τεχνητής νοημοσύνης είναι τα νοήμονα οχήματα» σημείωσε ο Κι σε ανακοίνωσή του.
Παρόλα αυτά, τον Νοέμβριο, η Baidu και η BMW είχαν ανακοινώσει πως θα έδιναν τέλος στη συνεργασία τους πάνω στα αυτόνομα οχήματα, εξαιτίας διαφωνιών σχετικά με το πώς θα προχωρούσαν.