Το Facebook επιδιώκει να πραγματοποιήσει πρόοδο στον χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) – ένα μείγμα του πραγματικού και του εικονικού κόσμου, που έγινε ευρύτερα γνωστό χάρη στο δημοφιλές παιχνίδι Pokemon Go, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Το Facebook επιδιώκει να πραγματοποιήσει πρόοδο στον χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) – ένα μείγμα του πραγματικού και του εικονικού κόσμου, που έγινε ευρύτερα γνωστό χάρη στο δημοφιλές παιχνίδι Pokemon Go, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Μιλώντας στην F8, την ετήσια συνδιάσκεψη για software developers του Facebook, ο Ζάκερμπεργκ είπε πως το Facebook είναι ένα προφανές «hub» όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν σε επαφή με το κοινό και να πειραματιστούν με την εικονική πραγματικότητα- αν και δεν υπαινίχθηκε πως η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει παρόμοια παιχνίδια.
Το Pokemon Go, που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nintendo και τη Niantic, απέκτησε μεγάλο αριθμό παικτών - φανατικών φίλων ανά τον κόσμο, που χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους για να πιάνουν animated, εικονικούς χαρακτήρες που εμφανίζονταν σε πραγματικές τοποθεσίες.
Άλλες χρήσεις της επαυξημένης πραγματικότητας περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να κάνει κάποιος «παρέα» με ένα ολόγραμμα του Τζον Χαμ, σταρ του «Mad Men», ή να συναρμολογήσει έναν εικονικό ανθρώπινο εγκέφαλο- όλα σε φορητές συσκευές.
Η πρόσφατη κίνηση του Facebook να προσθέσει λειτουργία κάμερας στη σουίτα εφαρμογών smartphone του θα βοηθήσει την εταιρεία να καταστήσει πιο δημοφιλή παρόμοια χαρακτηριστικά, είπε ο Ζάκερμπεργκ. «Αν και αργήσαμε λίγο να εισάγουμε την κάμερα σε όλες τις εφαρμογές μας, είμαι βέβαιος ότι τώρα θα προωθήσουμε προς τα εμπρός αυτή την πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας» συμπλήρωσε.
Όπως σημειώνει το Reuters, οι κινήσεις του Facebook στον χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας αποτελούν άλλο ένα βήμα στην εξελικτική του πορεία, ενώ επίσης αλλάζει τα δεδομένα στον ανταγωνισμό του με τη Snap Inc, τη δημιουργό του Snapchat- η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως «εταιρεία καμερών».
Ο Ζάκερμπεργκ είπε πως οι χρήστες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να αφήνουν εικονικά σημειώματα σε φίλους σε τοποθεσίες όπως ένα μπαρ, ή για να βρίσκουν εικονική «street art» σε τοίχους που στην πραγματικότητα είναι κενοί. «Δεν έχει να κάνει απλά με το να βρίσκεις ένα Pokemon σε ακτίνα ενός τετραγώνου» είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως, μακροπρόθεσμα, οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα σε γυαλιά- αν και δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με πιθανές παρόμοιες συσκευές του Facebook.
Κατά την ομιλία του ο Ζάκερμπεργκ επίσης αναφέρθηκε και στις εξελίξεις στον χώρο του βίντεο, τονίζοντας πως πρέπει να γίνουν περισσότερα για να αποτραπεί η εξάπλωση βίαιων βίντεο, όπως αυτό της Κυριακής με τον φόνο στον Κλίβελαντ, που ήταν ορατό στο δίκτυο για διάστημα περίπου δύο ωρών.