Auto
Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017 09:41

Opel: Πολύπλευρη «κίνηση ματ»

Άνεμος αλλαγής φύσηξε στη μεσαία/μεγάλη κατηγορία για την Opel, με το νέο Insignia. Συγκυριακά, δε, συμπίπτει με την πώληση της μάρκας στη γαλλική PSA. Το οδηγήσαμε στη Φραγκφούρτη, αφού ενημερωθήκαμε στο εργοστάσιο του Russelsheim, όπου και παράγεται, για όλα τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Έρχεται στην Ελλάδα περί τα τέλη Μαΐου, ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν μετά το Πάσχα.

Από την έντυπη έκδοση

Αποστολή στη Φραγκφούρτη
Του Γιάννη Κανουπάκη

Άνεμος αλλαγής φύσηξε στη μεσαία/μεγάλη κατηγορία για την Opel, με το νέο Insignia. Συγκυριακά, δε, συμπίπτει με την πώληση της μάρκας στη γαλλική PSA. Το οδηγήσαμε στη Φραγκφούρτη, αφού ενημερωθήκαμε στο εργοστάσιο του Russelsheim, όπου και παράγεται, για όλα τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Έρχεται στην Ελλάδα περί τα τέλη Μαΐου, ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν μετά το Πάσχα.

Η μεγάλη είδηση, που αφορά ιδιαιτέρως το ελληνικό κοινό, είναι το μοτέρ βενζίνης 1,5 λτ, με turbo, απόδοσης 140 ίππων, συνδυαζόμενο με σωστά κλιμακωμένο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Με αυτό, το Insignia Grand Sport (έτσι ονομάζεται, πλέον, για να τονιστούν τα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά του) κινείται απροβλημάτιστα σε κάθε είδους διαδρομή, όπως διαπιστώσαμε. Είναι ελαστικό, δεν θορυβεί και καταναλώνει πολύ λογικές ποσότητες καυσίμου - κατά μέσο όρο δεν ξεπέρασε στη δοκιμή μας τα 8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Το μεγάλο όχημα με διαστάσεις 4.897 / 2.093 / 1.455 χλστ και χώρο αποσκευών 490-1.450 λίτρων, είναι μια μοντέρνα 5θυρη, καλοκατασκευασμένη, οικογενειακή «λίμο» με έμφαση στην πρακτικότητα για καταναλωτές που, χωρίς να ζητούν υπερβολές, κινούνται σε προσιτό επίπεδο τιμής κτήσης/χρήσης (όπως όλα δείχνουν), καλύπτοντας τις ποικίλες ανάγκες τους. Χωρίς παραχωρήσεις! Μας κέρδισαν ο τρόπος που λειτουργεί ο κινητήρας σε όλο το εύρος των στροφών, η ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης, το σύστημα διεύθυνσης και όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Πολύ σημαντική δουλειά έγινε αυτή τη φορά στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα. Κομψότητα και καθαρότητα, περισσότερο νεανικό στιλ, δίχως υπερβολές. Ανάμεσα στα πολλά τεχνολογικά στοιχεία που καθιστούν το Insignia Grand Sport ένα ασφαλέστατο, ευχάριστο και σίγουρο στην οδήγηση αυτοκίνητο, παραθέτουμε την επόμενη γενιά φώτων full LED IntelliLux LED matrix, το ενεργό καπό για βελτιωμένη προστασία πεζών, το βελτιωμένο, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide, το Head up display, την κάμερα 360° με πανοραμική απεικόνιση, τα συστήματα Διατήρησης και Προσαρμογής Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control -ACC) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης, Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert) και φυσικά το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar. Δίπλα στο Grand Sport υπάρχει και το Sports Tourer, η πανέμορφη έκδοση station wagon, με την οποία θα ασχοληθούμε πιο ειδικά σε άλλη ευκαιρία.