Η Google δεσμεύτηκε την Τρίτη να ασκήσει καλύτερο έλεγχο στις ιστοσελίδες της, προσλαμβάνοντας επιπλέον προσωπικό και αλλάζοντας τις διαφημιστικές πολιτικές της, αφού αρκετές εταιρείες έπαυσαν τη συνεργασία μαζί της όταν διαπιστώθηκε ότι διαφημίσεις τους συνόδευαν βίντεο με ρητορική μίσους.
Η Google δεσμεύτηκε την Τρίτη να ασκήσει καλύτερο έλεγχο στις ιστοσελίδες της, προσλαμβάνοντας επιπλέον προσωπικό και αλλάζοντας τις διαφημιστικές πολιτικές της, αφού αρκετές εταιρείες έπαυσαν τη συνεργασία μαζί της όταν διαπιστώθηκε ότι διαφημίσεις τους συνόδευαν βίντεο με ρητορική μίσους.
Ο κολοσσός του Ίντερνετ βρέθηκε στο επίκεντρο θύελλας στη Βρετανία τις τελευταίες ημέρες, όταν μεγάλες εταιρείες- από σουπερμάρκετ μέχρι τράπεζες και οργανώσεις καταναλωτών- απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube, επειδή εμφανίζονταν σε βίντεο με ομοφοβικά και αντισημιτικά μηνύματα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη έρευνας για το ζήτημα την Παρασκευή, ζήτησε συγγνώμη τη Δευτέρα και ανακοίνωσε την Τρίτη πως έχει προβεί σε αλλαγές στις σχετικές πολιτικές της για να δοθεί μεγαλύτερος έλεγχος στους διαφημιστές.
Η Google, που έχει παραδεχτεί πως είναι δύσκολη η άσκηση αποτελεσματικού ελέγχου στις 400 ώρες βίντεο που ανεβαίνουν στο YouTube ανά λεπτό, ανακοίνωσε πως θα προσλάβει πολλούς νέους εργαζομένους και θα επιταχύνει τη διαδικασία της απομάκρυνσης διαφημίσεων από μισαλλόδοξα και προσβλητικά βίντεο, τα οποία επιτίθενται κατά ανθρώπων λόγω της φυλής, της θρησκείας ή του φύλου τους.
«Πιστεύουμε πως ο συνδυασμός αυτών των νέων πολιτικών και των ελέγχων θα ενισχύσουν σημαντικά τη δυνατότητά μας να βοηθούμε τους διαφημιστές να προσεγγίζουν κοινά σε κλίμακα, ενώ σέβονται τις αξίες τους» έγραψε σε blog ο Φίλιπ Σίντλερ, chief business officer της Google.
Η Βρετανία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Google μετά τις ΗΠΑ, καθώς απέδωσε περίπου 7,8 δισ. δολάρια κυρίως από διαφημίσεις του 2016- ή, αλλιώς, το 9% των εσόδων της αμερικανικής εταιρείας παγκοσμίως. Επίσης, πέρα από τις γνωστές βρετανικές εταιρείες που αποσύρθηκαν, κάποιες από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες του κόσμου, που ευθύνονται για την προώθηση μεγάλων όγκων διαφημιστικού υλικού για λογαριασμό πελατών, ανακοίνωσαν πως επανεξετάζουν το πώς συνεργάζονται με τη Google.