Η Goodyear είχε παρουσιάσει ένα concept σφαιρικών ελαστικών αυτοκινήτων στο περσινό Geneva Motor Show, γνωστό ως Eagle 360: Τα ελαστικά αυτά, που παραπέμπουν σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, συνδέονται (τουλάχιστον, θεωρητικά) με το όχημα μέσω ενός συστήματος μαγνητικής αιώρησης- συγκράτησης και (πάντα θεωρητικά) θα επέτρεπαν σε αυτό να κινηθεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Η Goodyear είχε παρουσιάσει ένα concept σφαιρικών ελαστικών αυτοκινήτων στο περσινό Geneva Motor Show, γνωστό ως Eagle 360: Τα ελαστικά αυτά, που παραπέμπουν σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, συνδέονται (τουλάχιστον, θεωρητικά) με το όχημα μέσω ενός συστήματος μαγνητικής αιώρησης- συγκράτησης και (πάντα θεωρητικά) θα επέτρεπαν σε αυτό να κινηθεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Στο πλαίσιο του φετινού Geneva Motor Show η εταιρεία παρουσίασε ένα concept που πάει ακόμα παραπέρα: Το 360 Urban διαθέτει στο εξωτερικό του ένα «βιονικό δέρμα» από υπερ-ελαστικό πολυμερές, ευκαμψίας αντίστοιχης αυτής του ανθρώπινου δέρματος, που του επιτρέπει να παρακολουθεί συνεχώς τις συνθήκες στον δρόμο και να προσαρμόζεται ανάλογα, χάρη σε ενεργοποιούμενους μέσω ηλεκτρισμού μηχανισμούς κάτω από την επιφάνειά του, που σχηματίζουν αυλακώσεις εάν το οδόστρωμα είναι υγρό ή την καθιστούν ομαλή εάν είναι στεγνό. Μέσω της χρήσης ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να «μαθαίνει» ποια μοτίβα αποδίδουν καλύτερα σε ποιες συνθήκες και να χρησιμοποιεί αυτές τις γνώσεις στο μέλλον. Επίσης, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επικοινωνεί μέσω του Ίντερνετ με άλλα οχήματα που έχουν ίδια λάστιχα, ανταλλάσσοντας πληροφορίες- ενώ αντιλαμβάνεται και ταχύτερα το πότε σημειώνεται ρωγμή. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, περιστρέφεται έτσι ώστε το σημείο με την τρύπα να μην έρχεται σε επαφή με τον δρόμο, ενώ από το εσωτερικό διοχετεύεται ειδική ουσία για το σφράγισμά της.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, το συγκεκριμένο concept λάστιχο φτιάχνεται μέσω 3D εκτύπωσης και είναι το πρώτο που ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη για να «αντιλαμβάνεται, αποφασίζει, μεταμορφώνεται και αλληλεπιδρά».