Μπορεί να έκλεισε τα 16 της χρόνια πριν από μόλις λίγους μήνες, ωστόσο ο οίκος Burberry δεν δίστασε να χτίσει πάνω της τη νέα του διαφημιστική καμπάνια καλλυντικών.
Μπορεί να έκλεισε τα 16 της χρόνια πριν από μόλις λίγους μήνες, ωστόσο ο οίκος Burberry δεν δίστασε να χτίσει πάνω της τη νέα του διαφημιστική καμπάνια καλλυντικών.
Ο λόγος για την Άιρις Λο, κόρη του βρετανών ηθοποιών Τζουντ Λο και Σάντι Φροστ, η οποία αποτελεί τη νέα «πρέσβειρα» του οίκου.
Όπως ανέφερε η ίδια, μιλώντας στη βρετανική Vogue, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εκείνη να είναι το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου.
«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη και ίσως λιγάκι αγχωμένη. Όλοι με υποδέχθηκαν ζεστά» ανέφερε η 16χρονη, στο περιθώριο της φωτογράφισης για τη σειρά κραγιόν Liquid Lip Velvet, στο Λονδίνο.
Παρά το νεαρό της ηλικίας της, αυτή δεν είναι η πρώτη δουλειά Άιρις Λο -νονά της οποίας είναι το μοντέλο Κέιτ Μος- στον χώρο της μόδας, αφού έχει φωτογραφηθεί και για τον κατάλογο της Miu Miu.
Πέρα από τη νονά της, και η μητέρα της Άιρις Λο, Σάντι Φροστ, εργάστηκε ως μοντέλο, προτού τελικά την κερδίσει η υποκριτική.
Εξάλλου, και 19χρονος ο αδερφός τη Άιρις, Ράφερτι Λο, κάνει τα πρώτα του σημαντικά βήματα στον χώρο της μόδας, αποτελώντας τον πρωταγωνιστή της καμπάνιας του οίκου Dolce & Gabbana για την άνοιξη 2017.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ