Το Facebook λάνσαρε την Τετάρτη το «Journalism Project» επιδιώκοντας την εμβάθυνση των σχέσεών του με τους οργανισμούς ΜΜΕ, λιγότερο από μία εβδομάδα μετά τις ανακοινώσεις περί πρόσληψης της πρώην δημοσιογράφου του CNN, Κάμπελ Μπράουν, για να ηγηθεί της ομάδας «news partnerships».
Το Facebook λάνσαρε την Τετάρτη το «Journalism Project» επιδιώκοντας την εμβάθυνση των σχέσεών του με τους οργανισμούς ΜΜΕ, λιγότερο από μία εβδομάδα μετά τις ανακοινώσεις περί πρόσληψης της πρώην δημοσιογράφου του CNN, Κάμπελ Μπράουν, για να ηγηθεί της ομάδας «news partnerships».
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου project, το Facebook ανακοίνωσε πως θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των υπαρχόντων ενημερωτικών λειτουργιών του, όπως το Live, το 360 και το Instant Articles. Ακόμη, όπως έγινε γνωστό, θα δοκιμαστεί ένα χαρακτηριστικό που χρησιμοποιεί το Instant Articles για να δίνει τη δυνατότητα στους αναγνώστες να βλέπουν ταυτόχρονα πολλαπλές ειδήσεις ως «πακέτο», από τα ΜΜΕ της προτίμησής τους.
Η εταιρεία ανέφερε πως θα συνεργαστεί με «τρίτους» οργανισμούς για να προωθήσει τον «ειδησεογραφικό αλφαβητισμό» και να βοηθήσει τους χρήστες να αποφασίζουν ποιες πηγές είναι αξιόπιστες, ενώ παράλληλα θα δουλεύει πάνω στην αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων-hoaxes.
Υπενθυμίζεται πως το Facebook έχει γίνει στόχος σφοδρών κριτικών τους τελευταίους μήνες από χρήστες οι οποίοι θεωρούν ότι δεν έκανε αρκετά για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων κατά την προεκλογική περίοδο στις ΗΠΑ.
«Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ να διασφαλίσουμε πως ένα υγιές ειδησεογραφικό και δημοσιογραφικό περιβάλλον θα μπορεί να ευημερήσει» έγραψε σε σχετικό blogpost η Φίτζι Σίμονς, στέλεχος της εταιρείας.