Η Google παρουσίασε το νεότερό της σύστημα αυτόνομης οδήγησης σε ένα μίνιβαν Chrysler Pacifica εν όψει του Detroit Auto Show, υποστηρίζοντας πως η τεχνολογία της πλέον είναι πιο αξιόπιστη και οικονομική.
Η Google παρουσίασε το νεότερό της σύστημα αυτόνομης οδήγησης σε ένα μίνιβαν Chrysler Pacifica εν όψει του Detroit Auto Show, υποστηρίζοντας πως η τεχνολογία της πλέον είναι πιο αξιόπιστη και οικονομική.
Η ανακοίνωση έγινε από τον Τζον Κράφτσικ, επικεφαλής της μονάδας Waymo της Google. Σημειώνεται πως η αναζήτηση της εταιρείας για εύρεση εταίρων που θα εγκαταστήσουν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησής της σε πραγματικά αυτοκίνητα έχει αποφέρει μόνο μια συνεργασία με την Fiat Chrysler Automobiles και μια επερχόμενη συμφωνία με τη Honda Motor.
Όπως είπε ο Κράφτσικ, το νέο «πακέτο» hardware και λογισμικού αυτόνομης οδήγησης ενσωματώνει μια νέα σειρά αισθητήρων, περιλαμβανομένου συστήματος enhanced vision, και βελτιωμένου ραντάρ και lidar- που σε όλες τις περιπτώσεις έχουν αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρεία.
Ακόμη, πρόσθεσε ότι η Waymo κατάφερε να μειώσει το κόστος μιας μονάδας lidar κατά 90%, στα 7.500 δολάρια. Σημειώνεται πως, στον συγκεκριμένο χώρο, η Velodyne Lidar και η Quanergy Systems έχουν ανακοινώσει πως αναπτύσσουν μικρότερες μονάδες solid-state lidar, που κάποια στιγμή θα φτάσουν στο σημείο να κοστίζουν 200 δολάρια και κάτω.
Ο υπάρχων στόλος αυτόνομων οχημάτων δοκιμών της Waymo περιλαμβάνει κάποια ειδικά εξοπλισμένα Lexus RX450 και πρωτότυπα «Firefly» της Google, και έχει πραγματοποιήσει 2,5 εκατ. μίλια πορείας μέσα σε διάστημα μικρότερο των οκτώ ετών, κυρίως σε δρόμους πόλεων.
Ο Κράφτσικ σημείωσε πως η Waymo σχεδιάζει να δοκιμάσει τα πρώτα αυτόνομα Pacifica αυτόν τον μήνα, σε δρόμους στην Καλιφόρνια και την Αριζόνα- ωστόσο δεν είπε πότε αναμένεται το σύστημα να είναι έτοιμο για εγκατάσταση σε αυτοκίνητα παραγωγής.